Sove ritual

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2017

Anonym trådstarter

vi har været meget heldige med at ha et barn der altid har kunne blive lagt på sit eget værelse ( fra 1 år) og så bare stille og roligt falde i søvn af sig selv 

Det har bare været så nemt

Nu begynder jeg at tænke lidt, han bliver snart 3 år, og jeg vil gerne ha en tradition med at læse for ham før han skal i seng, men igen tror i det vilde ødelægge hans rutinen ? 

Det er bare nemt i et travle hverdagen med alt for krævende arbejde at lægge ham 19-20, og får lidt alene tid 

( vi er selvstændig så han vågner af sig selv ved 07-08 det er sjældent vi vækker ham ) 

Andre der også har børn der falder i søvn af sig selv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2017

Soonmom

Vores ligger vi også bare, og det bliver vi ved med så længe det virker (han er kun 1,5 år)

vi læser på andre tidspunkter i forbindelse med leg, så kan ikke se hvorfor vi skulle gøre det som et putteritual

Anmeld Citér

6. september 2017

Stine83

Hej,

Vi er lidt i samme situation og har også tænkt på et decideret putte ritual med højtlæsning. Indtil videre fungere det dog perfekt med bare at lægger ham i seng. Vi har denne led kæde hængende ved siden af og til dels over hans seng som han er helt betaget af og holder ham tryg/underholdt indtil han falder hurtigt i søvn  Siger selvfølgelig ikke at i skal købe sådan en hvis det fungere for jer som nu. Det var mere et råd til sove ritualer for andre der læser tråden 

Jeg vil også meget gerne høre om hvornår andre begynder at læse højt og bruge længere tid på putningen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.