Far vil ikke med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Anonym skriver:

Nogen fra hans familie

Han har intet imod at flyve, og nej jeg rejser ingen steder uden mine børn, han har dog heller ikke noget imod jeg tager dem alle med 

Skal lige forstå dig ret - valget er at tage alle børn med - eller tage alle børn med? 

Hvorfor?

Vores yngste ville ikke få noget ud af rejsen, og så måtte de blive hjemme hos far,  jeg ville synes, at det var fedt at rejse med de ældste (10 og 7 år), som faktisk ville få noget ud af det og også ville kunne huske turen.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. september 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vi er blevet inviteret på betalt ferie næste sommer I 8 dage I udlandet, min mand som jeg er gift og har 5 børn med, vil ikke med.

Jeg sidder her skuffet og mest af alt ked af det på vores børns vegne, fordi far ikke vil med på ferie

Børnene glæder sig til ferie og mig og børnene tager med, men vi mangler jo far.

Fars eneste begrundelse er, at det ikke lige er noget for ham....

Skulle vist bare li ud med det ��

Nu ved jeg ikke hvad det er for en ferie, men der nogle rejser man ikke gider.. og hvis det ikke er ham, hvorfor skal han så tvinges? Ja, det er fedt at have far med, men det må så ske på et andet tidspunkt... Måske far bare ikke er en der gider til udlandet.

Hvor gamle er børnene? Hvad med at lade den/de yngste være hjemme hos far, så du kan få nogle fede oplevelser med de store, som du ikke plejer at kunne fordi du har de små at tage hensyn til. Så kan far have en skøn ferie med dem.

Jeg kunne også finde på at sige nej tak, hvis det var noget der ikke sagde mig noget.. Man har vel ret til at sige nej.

Ta en snak med ham, hør hans side, uden at bebrejde ham noget

Anmeld Citér

4. september 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det er for en ferie, men der nogle rejser man ikke gider.. og hvis det ikke er ham, hvorfor skal han så tvinges? Ja, det er fedt at have far med, men det må så ske på et andet tidspunkt... Måske far bare ikke er en der gider til udlandet.

Hvor gamle er børnene? Hvad med at lade den/de yngste være hjemme hos far, så du kan få nogle fede oplevelser med de store, som du ikke plejer at kunne fordi du har de små at tage hensyn til. Så kan far have en skøn ferie med dem.

Jeg kunne også finde på at sige nej tak, hvis det var noget der ikke sagde mig noget.. Man har vel ret til at sige nej.

Ta en snak med ham, hør hans side, uden at bebrejde ham noget

Den mindste vil til næste sommer være 4, så det er der ingen problemer i, at skulle have dem alle med

Og jeg tager dem alle med, ville blot ønske far ville med og dele oplevelsen 

Anmeld Citér

4. september 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Den mindste vil til næste sommer være 4, så det er der ingen problemer i, at skulle have dem alle med

Og jeg tager dem alle med, ville blot ønske far ville med og dele oplevelsen 

Jeg sagde heller ikke problemer, men man kan mere hvis der ikke er små, når der kun er dig.

Hvis I tager en forlystelses park eller noget.

Men så har du besluttet dig, og det har din mand også, så er der ikke noget at gøre ved det.

Men jeg ville stadigvæk snakke med ham, for hvis du vil på ferie på et andet tidspunkt, skal du jo vide hvad han vil og ikke vil.. ellers er der ikke mange ferier I kommer på.

Anmeld Citér

4. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg kan faktisk godt forstå, at du bliver ærgerlig over den beslutning. Bevares, han skal/kan naturligvis ikke tvinges, men jeg tror også, at jeg ville undre mig over, at min mand ikke var interesseret i at opleve en rejse med sin familie - om ikke andet så for at opleve børnenes reaktion på og glæde over, at der sker noget, som åbenbart ikke er ofte forekommende i Jeres familie.

kan det være fordi han rent faktisk ønsker at få lov til at være helt alene i en uge eller to?

Anmeld Citér

4. september 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Jeg sagde heller ikke problemer, men man kan mere hvis der ikke er små, når der kun er dig.

Hvis I tager en forlystelses park eller noget.

Men så har du besluttet dig, og det har din mand også, så er der ikke noget at gøre ved det.

Men jeg ville stadigvæk snakke med ham, for hvis du vil på ferie på et andet tidspunkt, skal du jo vide hvad han vil og ikke vil.. ellers er der ikke mange ferier I kommer på.

Vi har været på ferier før, det har dog været inden vi fik børn, altså han syntes det var fint men ikke noget han selv ville smide penge efter igen 

Ja, jeg rejser ikke uden mine børn og jeg ville slet ikke kunne vælge nogle til og nogle fra 

Anmeld Citér

4. september 2017

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå, at du bliver ærgerlig over den beslutning. Bevares, han skal/kan naturligvis ikke tvinges, men jeg tror også, at jeg ville undre mig over, at min mand ikke var interesseret i at opleve en rejse med sin familie - om ikke andet så for at opleve børnenes reaktion på og glæde over, at der sker noget, som åbenbart ikke er ofte forekommende i Jeres familie.

kan det være fordi han rent faktisk ønsker at få lov til at være helt alene i en uge eller to?

Nej, han siger bare at det der ferie ikke siger ham noget, men ja, jeg er rigtig ked af, at han ikke kan (forstå mig ret), "tage sig sammen for børnenes skyld", det er trods alt kun 1 uge og ikke flere måneder 

Anmeld Citér

4. september 2017

Moster Lagkage

Profilbillede for Moster Lagkage

Manden skal da lære at tilsidesætte egne lyster, sikke en oplevelse for børnene at komme til udlandet når de aldrig har prøvet det før. Så skal han da ikke lege stopklods.

jeg hader mcDonalds og biografer, men tager da gladeligt med mine børn, da de ikke skal frarøves de oplevelser, bare fordi jeg er hysterisk og overfølsom.

prøv tænk at børnene kan fortælle de har været på ferie, og far ikke gider deltage i deres oplevelse og eventyr. Han skal da være der og hjælpe til og støtte op så børnene får en god oplevelse. Nogen ting gør man som familie. 

Øv jeg ville blive tosset på min mand hvis han trak sådan en egoistisk mine op af hatten.

Anmeld Citér

4. september 2017

Anonym trådstarter

Moster Lagkage skriver:

Manden skal da lære at tilsidesætte egne lyster, sikke en oplevelse for børnene at komme til udlandet når de aldrig har prøvet det før. Så skal han da ikke lege stopklods.

jeg hader mcDonalds og biografer, men tager da gladeligt med mine børn, da de ikke skal frarøves de oplevelser, bare fordi jeg er hysterisk og overfølsom.

prøv tænk at børnene kan fortælle de har været på ferie, og far ikke gider deltage i deres oplevelse og eventyr. Han skal da være der og hjælpe til og støtte op så børnene får en god oplevelse. Nogen ting gør man som familie. 

Øv jeg ville blive tosset på min mand hvis han trak sådan en egoistisk mine op af hatten.

Ja, det du li har skrevet, har jeg sagt til ham 100 gange, at jeg syntes simpelthen ikke han kan være det bekendt overfor vores børn, ikke at deltage bare fordi "det ikke li er ham", 

Det er sgu heller ikke li mig, at stå op 1000 gange hver eneste nat, men jeg gør det da, okay en mærkelig sammenligning, men alligevel  

Ej, jeg er som egentlig ikke tosset, men jeg er satme skuffet, for godt nok ved jeg at han ikke syntes rejser er det fedeste, men havde virkelig troet, at han ville sige, at han tog med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.