Brugt Barnvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2017

Anonym trådstarter

Har fået tilbud af køb en brugt Barnvogn som kan stå hos mig til en kommende nices som kommer næste år jeg er udstikker på om det er en god ide af takke ja for selvom om vognen skal stå hos mig og dermed ikke bruges hverdag skal den værre i orden hvornår vil i sige at en Barnvogn er så brugt den ikke bør bruges mere den jeg har fået tilbudt ved jeg kun om på nuværende tidpunkt er brugt mange ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har fået tilbud af køb en brugt Barnvogn som kan stå hos mig til en kommende nices som kommer næste år jeg er udstikker på om det er en god ide af takke ja for selvom om vognen skal stå hos mig og dermed ikke bruges hverdag skal den værre i orden hvornår vil i sige at en Barnvogn er så brugt den ikke bør bruges mere den jeg har fået tilbudt ved jeg kun om på nuværende tidpunkt er brugt mange ? 

Altså, jeg købte en brugt barnevogn til min datter. Den havde været brugt af 2 børn i, ialt 6 år. Da min datter var færdig med den som 2-årig var den stadig brugbar som altanbarnevogn. - Men den kunne ikke køre da 2 af dækene (lufthjul) sprang og det ikke var muligt at købe reservedele længere. 

Anmeld Citér

3. september 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg havde brugt barnevogn til min søn. Brugt af 2 børn. Første barn i 2008, andet i 2011 og min søn i 2015. 

Jeg har skiftet stellet og sælger den videre. Den fejler intet som helst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.