Vi er klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
1 svar
3 synes godt om
2. september 2017

Miia90

Profilbillede for Miia90
Mor til Philippa - Baby på vej til dec2017

Vi har idag fået købt alt det vi skal bruge til vores hjemmefødsel af vores lillebror som gerne skulle komme midt i december måned <3 Dejligt at have det på plads også blev der også købt lidt babytøj, håndklæder til puslebordet & baby dyne. Jeg har sovet så dårligt de sidste stykke tid, da jeg har drømt & vågnet, fordi jeg ikke havde en babydyne klar endnu, så håber jeg kan slappe lidt af nu  Hvor er det altså fjollet 

Mia - Snart mor til to - 25+1 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. september 2017

baby_drømme

Profilbillede for baby_drømme
Miia90 skriver:

Vi har idag fået købt alt det vi skal bruge til vores hjemmefødsel af vores lillebror som gerne skulle komme midt i december måned <3 Dejligt at have det på plads også blev der også købt lidt babytøj, håndklæder til puslebordet & baby dyne. Jeg har sovet så dårligt de sidste stykke tid, da jeg har drømt & vågnet, fordi jeg ikke havde en babydyne klar endnu, så håber jeg kan slappe lidt af nu  Hvor er det altså fjollet 

Mia - Snart mor til to - 25+1 

Hvor spændende  Venter selv en hjemmefødsel til februar af endnu en lille dreng. Rigtig meget held og lykke med det hele  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.