Godaften.
Ligger nu her og spekulere over det fødselsforløb jeg havde. Det er godt nok ved at være to pr siden, men tænker vi ikke alle på det en gang i mellem?
Jeg har et spørgsmål omkring epiduralblokaden, som altid kommer op at vende.
Havde et langt fødselsforløb, der startede med spontan vandafgang, der resulterede i den lille stadig havde hinde over hovedet, så han kom ikkke rigtigt ned i mit bækken.
Da jeg havde været i fødsel i 24 timer, bad jeg om epidural, havde ikke sovet da mit vand gik, lige i det jeg lagde mig i sengen, så fik jo ingen søvn pga nervøsitet og veer.
Da min jordmoder fortæller om epidurslen, kigger hun på uret og siger at det passede fint med at den ville virke i ca to timer. Så kunne jeg få sovet lidt. Tror kun den virkede i en, fik ingen søvn fordi jeg skulle have taget blodprøver hver time.
Hvorfor virkede den ikke længere? Mine veer gik ned mod lårene, og sad meget langt bede i underlivet og ikke i så meget maven. Mener der var et eller andet omkring det? Kan ikke huske det, tænker der må sidde nogle her inde, der har oplevet det samme, kender til det, som måske har svar? Jeg lå med ve drop og ve storm, så mange timer er ret sløret ..
men fik da en masse trælse bivirkninger. Gummiben, kunne ikke tisse selv, fik det bla. Også for at sænke mit blodtryk på grund af ssf, det sank så bare alt for meget, øjenene trillede rundt. Og HELE min krop kløede, og kunne ikke mærke jeg kløede mig, havde en masse fine sår på kroppen bagefter
Forærl evt gerne jeres oplevelse med epidural?
God aften!