Job med løntilskud..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. august 2017

baremig80

Profilbillede for baremig80

Hej med jer skønne mennesker...

Nogle der ved om man på kontanthjælp kan modtage løntilskud ( altså komme i job med løntilskud ) ??

Evt et link hvor der står noget om det...

Har prøvet at søge men kan ikke rigtigt finde det...

Ha en skøn aften..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. august 2017

J-star

Profilbillede for J-star
Tidligere tnbc (med ny profil)
baremig80 skriver:

Hej med jer skønne mennesker...

Nogle der ved om man på kontanthjælp kan modtage løntilskud ( altså komme i job med løntilskud ) ??

Evt et link hvor der står noget om det...

Har prøvet at søge men kan ikke rigtigt finde det...

Ha en skøn aften..

https://www.bupl.dk/loen__og__vilkaar/ansaettelse/ansaettelsesformer/ansaettelse_paa_saerlige_vilkaar/loentilskud?opendocument

Anmeld Citér

30. august 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik-19-09-11, Lillebror juli '18

Det afhænger af din sagsbehandler, kommune og hvor arbejdet er henne...

Som udgangspunkt plejer de ikke at sige nej hvis der bliver søgt om det... men igen kommer det an på om der er fremtid i jobbet...

husk at hvis du er i løntilskud optjener du ikke dagpengeret... heller ikke hvis du er medlem af en a-kasse og fagforening...

Virksomheden skal søge via en hjemmeside:

Vistas.dk

jeg har ikke fået kigget så meget på hvad oplysnnger de skal bruge for at få lavet skemaet men der står et supportnummer på hjemmesiden de kan ringe på og få hjælp..

Anmeld Citér

30. august 2017

baremig80

Profilbillede for baremig80
Wampires skriver:

Det afhænger af din sagsbehandler, kommune og hvor arbejdet er henne...

Som udgangspunkt plejer de ikke at sige nej hvis der bliver søgt om det... men igen kommer det an på om der er fremtid i jobbet...

husk at hvis du er i løntilskud optjener du ikke dagpengeret... heller ikke hvis du er medlem af en a-kasse og fagforening...

Virksomheden skal søge via en hjemmeside:

Vistas.dk

jeg har ikke fået kigget så meget på hvad oplysnnger de skal bruge for at få lavet skemaet men der står et supportnummer på hjemmesiden de kan ringe på og få hjælp..

Jeg er på kontanthjælp og har selv fundet en privat virksomhed...

Mon dette kan lade sig gøre??

Anmeld Citér

31. august 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik-19-09-11, Lillebror juli '18
baremig80 skriver:

Jeg er på kontanthjælp og har selv fundet en privat virksomhed...

Mon dette kan lade sig gøre??

virksomheden skal godkendes til det så vidt jeg husker...

så de er sikker på det rent faktisk er et job og ikke bare nogle der siger jaja så skriver du har været her og får nogle penge til dig og os...

jeg vil sige til dem at de skal kontakte Vistas.dk som står for ansøgningerne og få jælp til at få søgt om det...

det er vist nok stadig din sagsbehandler der skal godkende det i sidste ende men det er Vistas.dk der sidder med skemaerne og ved hvad der skal stå hvor osv...

Anmeld Citér

31. august 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Fedt at du selv har fundet en virksomhed. Spørg på dit jobcenter, om du kan komme i løntilskud. Der er en del regler på området, så det er lidt svært at svare på herinde. Virksomheden skal søge jobcentret om at få dig i løntilskud. De skal derudover helt generelt kunne godkendes til at få folk i løntilskud. De fleste jobcentret benytter vitas til at behandle ansøgninger, men det kan også gøres i papirform (mega besværligt).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+