Jeg har fået en god idé: At vil gøre det nemt for forældre og bedsteforældre at læse godnathistorier på en ny måde for aldersgruppen 4+.
Jeg i er i gang med at bygge en app, hvor man indtaster sit barns navn, alder, hjemby og navnene på barnets bedste venner, og så får man adgang til flere end 100 nyskrevne fantasifulde og humoristiske historier af høj kvalitet med sit barn i hovedrollen. De har alle til formål at få barnet til at falde til ro og give det en dejlig drøm.
Til historierne har jeg skabt verdens bedste drømmemager og drømmemakker. En moderne Ole Lukøje, om man vil. Han hedder Vilter Ørngot, og i hver historie tager han dit barn med ud på de vildeste eventyr. Over skyerne, under vandet og dybt ind i fantasien.
Jeg tror på, at behovet for personlige godnathistorier er der, men skal have afprøvet konceptet. Derfor vil jeg gerne finde så mange prøveklude som muligt til at være og hjælpe med at udvikle Vilters univers. Kig ind på www.vilter.dk og læs de første fem historier (det er helt gratis). Det vil betyde rigtig meget for mig!
Stor tak,
Anders
forfatter, drømmere og stifter af vilter.dk
PS. Vilter hilser!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér