Skift af mme og spiser mindre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2017

dd2016

Har lige skiftet over til grøn allomin fra nan sersilac i håb om at det hjalp på forstoppelse (det har det så ikke endnu desværre) Her i dag og i går har hun kun fået grøn allomin, men hun har kun fået 2,5 flasker i dag med 120 ml. Da hun fik nan spiste hun hver 2-3time. Kan der være fordi at allomin mætter mere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2017

Abracadabra

dd2016 skriver:

Har lige skiftet over til grøn allomin fra nan sersilac i håb om at det hjalp på forstoppelse (det har det så ikke endnu desværre) Her i dag og i går har hun kun fået grøn allomin, men hun har kun fået 2,5 flasker i dag med 120 ml. Da hun fik nan spiste hun hver 2-3time. Kan der være fordi at allomin mætter mere? 

Hun skal da have noget laktulose! Man har jo ikke plads til mad i maven, når man er fyldt helt op med bæ...

Anmeld Citér

28. august 2017

AnoMom

dd2016 skriver:

Min dreng led også meget af forstoppelse. Prøvede grøn allomin som ikk hjalp på nogen måde. Der gylpede han bare mere af. Så gik jeg til nan h.a. Det hjalp meget. Han havde næsten ikke forstoppelse da jeg startede på det. Og når han en sjælden gang i mellem havde fik han lactulose 

Anmeld Citér

28. august 2017

dd2016

Abracadabra skriver:

Hun skal da have noget laktulose! Man har jo ikke plads til mad i maven, når man er fyldt helt op med bæ...

Det får hun. men ville jo ikke give hende det heletiden derfor prøvede jeg at skifte til grøn allomin. 

Anmeld Citér

28. august 2017

dd2016

dd2016 skriver:

Det får hun. men ville jo ikke give hende det heletiden derfor prøvede jeg at skifte til grøn allomin. 

Og tror nu ikke hun er fyldt op med bæ for hun lavede stort i lørdags og hun har før gået længere tid uden lægen ville gøre noget. Så det kan jo ikke være derfor hun ikke spiser mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.