Hvor langt er jeg henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2017

Anonym trådstarter

Hej, jeg har testet positiv men kan virkelig ikke finde ud af hvor langt jeg er i min graviditet(har ikke været ved lægen endnu) hvis jeg sidst har blødt fra den 18, Juli til den 21. Juli og jeg så næste gang i min cyklus ikke fik min mens som jeg skulle have haft fra den 16 august til 19-20 august (min æl skulle meget gerne ha været der imellem d. 1-5 Juli og imellem D. 10-15 august.. 

håber det er til at forstå og at nogen kan svare mig på hvor langt henne jeg er..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej, jeg har testet positiv men kan virkelig ikke finde ud af hvor langt jeg er i min graviditet(har ikke været ved lægen endnu) hvis jeg sidst har blødt fra den 18, Juli til den 21. Juli og jeg så næste gang i min cyklus ikke fik min mens som jeg skulle have haft fra den 16 august til 19-20 august (min æl skulle meget gerne ha været der imellem d. 1-5 Juli og imellem D. 10-15 august.. 

håber det er til at forstå og at nogen kan svare mig på hvor langt henne jeg er..

Med en beregning på 28 dages cyklus så er du 5+5 uger henne  

tillykke

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Tak for svaret, og tusinde tak

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Kan jeg muligvis skrive til dig et sted privat? Hvis du ved sådan okay om graviditet.. er ikke så gammel og kunne godt tænke mig at spørge en om nogen ting men kender ikke rigtig nogen

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg står i lige nøjagtig samme situation og har testet bragende positivt i dag  

Og held og lykke 

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg står i lige nøjagtig samme situation og har testet bragende positivt i dag  

Og held og lykke 

Ej hvor dejligt for dig, tusinde tak og mange gange tillykke til dig selv! 

Anmeld Citér

28. august 2017

mija

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål.. Så vil jeg se om jeg kan hjælpe

Anmeld Citér

28. august 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Du er også velkommen til at skrive til mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.