Indlæg forsvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
2 svar
1 synes godt om
24. august 2017

MiniMe2005

Jeg har nu flere gange oplevet, at det indlæg, jeg har skrevet forsvinder, mår jeg trykker send. Det sker typisk i de debatter, hvor man kan svare anonymt, og der kommer en pop-up med, at jeg har muligheden for at svare anonymt (hvis jeg ikke har valgt den mulighed). Normalt ville den bare oprette indlægget, når jeg har trykket ok, men de seneste gange er al teksten i stedet forsvundet, og jeg skal starte forfra. 

Er der nogen fra baby.dk, der kan kigge på det, for det er altså ret træls.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det har jeg også prøvet flere gange, men så har jeg prøvet at trykke på tilbage pilen, hvorefter den er gået tilbage til min tekst. Derefter har jeg ku oprette teksten. Vh Stine 

Anmeld Citér

24. august 2017

Hck

Profilbillede for Hck
MiniMe2005 skriver:

Jeg har nu flere gange oplevet, at det indlæg, jeg har skrevet forsvinder, mår jeg trykker send. Det sker typisk i de debatter, hvor man kan svare anonymt, og der kommer en pop-up med, at jeg har muligheden for at svare anonymt (hvis jeg ikke har valgt den mulighed). Normalt ville den bare oprette indlægget, når jeg har trykket ok, men de seneste gange er al teksten i stedet forsvundet, og jeg skal starte forfra. 

Er der nogen fra baby.dk, der kan kigge på det, for det er altså ret træls.

Det sker også hos mig. Jeg har også erfaret, at hvis, det er en tråd hvor man kan svare anonymt, så kan jeg kun svare fra min telefon og ikke min iPad. Men godt at du bringer det på banen, for det har også undret og irriteret mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.