Til jer hvis børn ER startet i dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Sille

Freja starter om en måned i dp.. hvad skal jeg købe til hende...??
Har købt regntøj, men hvad mere skal hun have liggende dernede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Joan ( Smallie )

Jeg syntes du skal snakke med din dp mor om hvad hun gerne vil have til hende så du ikke køber dig fattig.
Men Niels har stof bleer, savlesmækker, et extra set tøj, og en strikketrøje han sover i. Så har jeg en trykker jakke til at hænge ved hende.

Men syntes du skal snakke med hende om hvad hun ønsker til hende, det er det nemmeste.;)

Der er jo meget forskel på hvad de gerne vil have til dem;)

Hilsen Joan

Anmeld

10. april 2008

Lene76

Hej Sille

Hvis jeg var din dagplejer ville jeg sige...... 1 helt sæt tøj (body, bluse, bukser, strømper) et par hagesmækker. Futter/hjemmesko. Tøj til at sove ude i barnevognen alt afhængig af hvilken sæson det er. Regntøj her er det specielt bukserne der er et must ( fx til når det kravler rundt udefor el er i sandkassen) Futter til udendørsbrug. og når de kan gå så er det gummistøvler.
I Århus ska man osse ha bleer med og vakeklude/engangs. Men som joan osse skriver snak med din Dp.

Nå ja hvis freja bruger sut er et en go ide at ha en ekstra liggende hos dperen.

Knus fra Lene

Anmeld

10. april 2008

Louise mortil4

Jeg sys også du skal snakke med din DPer, det er meget forskelligt hva der skal med de små, nogle af mine veninder skal feks både ha zinksalve, vådservietter, spise smække, ja de skal faktisk selv ha det hele med undtagen legetøj og mad, vi har kun skulle sende tøj og bleer med til tvillingerne og deres ude dragter, men til vores Freja (den store) har vi også barnevogn og tilbehør til den med (de sover alle 3 uden for i barnevogn), så det er meget forskelligt.

Knus Louise

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

hvad med frugt...det skulle ungerne også have med da de var afsted?
jeg vil nu helst give tif bleer med, uanset om man skal eller ej, for så ved jeg at hun har dem hun plejer...der er jeg vist lidt pyldret...men de to dpér jeg har haft har også skulle have bleer med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.