Gravid og bowling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.155 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Mor til L&S

Hej Piger

Min nevø og niece kommer i weekenden og jeg har lovet dem at vi skal ud at bowle med resten af familien..  Men jeg kom så til at tænke på:

Må jeg bowle?? Jeg er i uge 16

Knus Jette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

RumlesMor

Ja, du må gerne bowle....

No danger, hvis du tænker på at man fraråder vægtløftning som sport, kan det her ikke sammenlignes. Så du roligt vælte de kegler!

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Rollo skriver:

Hej Piger

Min nevø og niece kommer i weekenden og jeg har lovet dem at vi skal ud at bowle med resten af familien..  Men jeg kom så til at tænke på:

Må jeg bowle?? Jeg er i uge 16

Knus Jette

tja det kan jeg da ikke se hvof du ikke skulle...- alm "dødelige" gravide der passer deres job hvor de slæbber lidt... går meget osv... sker der jo ingenting med...så nyd du din bowlingtur.. og husk at være gravid er ikke en sygdom

knus malou

Anmeld

9. oktober 2009

KarinaIda

Du kan sagtens bowle... Jeg bowlede da jeg var 7 mdr henne...

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Ja da! Du er bare gravid, du har ikke fået diskus problem endu!  Bare rolig, du kan mærke, hvornår det bliver for meget og du er ikke stor endu. Håber, at I hygger jer rigtigt meget!

Anmeld

10. oktober 2009

Mira0911

Da jeg var gravid, var jeg ude og bowle op til flere gange... Der skete ikke noget... Blev værken øm eller noget...

Anmeld

10. oktober 2009

Mullemus86

Hehe, sjovt du spørger.. Havde jeg slet ikke tænkt over.. Var selv ude at bowle i går.. Synes nu ikke helt, at jeg kunne komme ud i de gængse bowlinge-positure, men hva.. Det var nu meget hyggeligt alligevel

Kan dog godt mærke det i i kroppen i dag..

God fornøjelse -husk dog at mærke efter i kroppen

Alice 27+0

Anmeld

11. oktober 2009

Mor til L&S

Havde en rigtig god bowle tur. Mener nu heller ikk at det er en sygdom at være gravid. Var bare i tvivl om det var godt at bowle. Jeg bowlede og stoppede lidt før de 2 timer da jrg blev øm nederst i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.