Udebleven menses, men negativ test? HOW? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg tror du er gravid!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

476 visninger
8 svar
33 synes godt om
19. august 2017

FruK.

Vi er så småt, gået i gang med ny graviditet. Sidst endte vores baby nr. 2 i senabort, uge 22. Vi følger os klar, men har været meget forsigtige indtil aug/sep 2017, hvor vi for alvor gerne vil gå i gang. 

Men for 3 uger siden havde vi ubeskyttet sex, 7 dage før ægløsningsdagen. Han trak sig ud, lige før... you know. Men det er jo så måske endt i en graviditet!! 

Jeg har i går, hvor min menses skulle have været her testet 2 gange på forskellige tidspunkter. Det plejer altid at komme helt præcist, efter kalenderen. Så nu bliver jeg sådan lidt "Shit, blev jeg virkelig gravid der så?" 

Har bestilt tid v. lægen, 1 uge efter den skulle være kommet og har kontaktet vagtlægen i dag. Hun mener, det godt bare først kan ses om 1 uge EFTER menses skulle have været her. Men det synes jeg er underligt. 

Har du prøvet noget lignende, hvor du alligevel var gravid eller den bare helt udeblev? 

Har ikke brugt beskyttelse i 4 år. 

Louise 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. august 2017

AnoMom

Vi er så småt, gået i gang med ny graviditet. Sidst endte vores baby nr. 2 i senabort, uge 22. Vi følger os klar, men har været meget forsigtige indtil aug/sep 2017, hvor vi for alvor gerne vil gå i gang. 

Men for 3 uger siden havde vi ubeskyttet sex, 7 dage før ægløsningsdagen. Han trak sig ud, lige før... you know. Men det er jo så måske endt i en graviditet!! 

Jeg har i går, hvor min menses skulle have været her testet 2 gange på forskellige tidspunkter. Det plejer altid at komme helt præcist, efter kalenderen. Så nu bliver jeg sådan lidt "Shit, blev jeg virkelig gravid der så?" 

Har bestilt tid v. lægen, 1 uge efter den skulle være kommet og har kontaktet vagtlægen i dag. Hun mener, det godt bare først kan ses om 1 uge EFTER menses skulle have været her. Men det synes jeg er underligt. 

Har du prøvet noget lignende, hvor du alligevel var gravid eller den bare helt udeblev? 

Har ikke brugt beskyttelse i 4 år. 

Louise 

Ja. Jeg gik 10 dage over tid før jeg fik en svag positiv test. 2 dage før var den bragende negativ. 

Men lige af ren undren. Hvorfor ringede du til lægevagten pga udebleven mens? Hva skulle de kunne gøre ved det?

Anmeld Citér

19. august 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Jeg har begge gange først kunnet få positiv test i uge 5. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har mødt flere andre, som har fortalt det samme, så helt usædvanlig er det nok ikke.

Anmeld Citér

19. august 2017

FruK.

AnoMom skriver:

Ja. Jeg gik 10 dage over tid før jeg fik en svag positiv test. 2 dage før var den bragende negativ. 

Men lige af ren undren. Hvorfor ringede du til lægevagten pga udebleven mens? Hva skulle de kunne gøre ved det?

Fordi jeg ville gerne have svar på, hvad det kan skyldes. Og om det var helt normal når jeg har kunne teste 1 uge FØR menses skulle være her, de 2 andre graviditeter og at min menses altid er præcis. 

Anmeld Citér

19. august 2017

FruK.

Ciss skriver:

Jeg har begge gange først kunnet få positiv test i uge 5. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har mødt flere andre, som har fortalt det samme, så helt usædvanlig er det nok ikke.

Ej hvor vildt, nå men så er der håb endnu 

Anmeld Citér

19. august 2017

AnoMom

FruK. skriver:

Fordi jeg ville gerne have svar på, hvad det kan skyldes. Og om det var helt normal når jeg har kunne teste 1 uge FØR menses skulle være her, de 2 andre graviditeter og at min menses altid er præcis. 

Ok men det er jo stadig ikk nogen lægevagten kan svarer dig på. 

Krydser fingre for du får det svar på test du ønsker dig

Anmeld Citér

19. august 2017

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90

Jeg kommer med det trælse svar: tiden kan kun vise om du er gravid. Derfor vil jeg råde dig til at vente et par dage og så tage en test der  

jeg undrer mig også over, du har haft ringet til lægevagten? Det er jo ikke en akut ting. Desuden kan ens krop godt ændre sig. 

Min menses har også altid været 100 procent præcis. Så oplevede jeg et par enkelte gange, at det var den ikke og kom senere.. 

Så det kan være virkelig svært at vide. Derfor test om et par dage  

jeg krydser fingre for testen viser det du ønsker

Anmeld Citér

19. august 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

Seriøst, ringede du til vagtlægen for at høre hvorfor din mens er en smule(!!) forsinket?! Er du da fuldkommen ligeglad med hvordan vi (mis)bruger pengene i vores sundhedssystem? Lægevagten er til akut opstået sygdom, ikke til receptfornyelse, fordi man har fået en minimal splint i fingeren, eller fordi ens cyklus har naturlige udsving. 

Anmeld Citér

20. august 2017

MiniMe2005

Jeg ved godt, at din profil er slettet, men jeg er simpelthen så vred og forarget over, at du ringede til vagtlægen! De er så pressede, og det opkald som disse, der gør, at folk skal vente alt for længe på at komme igennem!

Udebleven mens er ikke akut! Jøsses..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+