Spontan abort men positiv test.

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

272 visninger
4 svar
3 synes godt om
18. august

Mor til guldklumpen

Profilbillede for Mor til guldklumpen

Hej jeg skulle idag være 6+6 men i fredags begyndte jeg at bløde. Jeg blødte i ca fire dage ca to bind hver dag. Jeg havde dog ingen smerter. Jeg ringede til vagtlægen og hun sagde det nok var en SA. Igår tog jeg en graviditetstest og den var stadig positiv. Er der nogen der har prøvet noget lignende? Jeg begynder pludselig at tænke var det en SA. Men man kan da næppe bløde så meget? Eller måske har jeg stadig hormoner i kroppen der gør den positiv? Ja jeg er forvirret hjælp

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. august

Drengemor1113

Profilbillede for Drengemor1113

Hcg som man måler kan være i kroppen over en periode. Så det kan sagtens være derfor at din test er positiv. 

Der er dog også dem som bløder i starten af graviditeten, uden det har betydning.

Evt kan du få målt hcg i en blodprøve ved lægen. Der får man taget blodprøver hver 2. dag, for at se om hcg falder som det skal. (Eller stiger, hvis det er en normal graviditet)

Anmeld Citér

18. august

HvidSne

Profilbillede for HvidSne

Jeg ville betale for en scanning, så jeg kunne få afklaring af, om det nu også var en SA. Der er trods alt mange, der bløder tidligt i deres gravidit (det gjorde jeg også selv), men omvendt vil HCG jo ikke falde øjeblikkeligt men over en periode, hvis du har aborteret. Din læge kan selvfølgelig tjekke dit HCG, men det kan kun gøres over flere dage, og en scanning vil giver dig et hurtigt og sikkert svar. 

Jeg krydser fingre for dig.

Anmeld Citér

18. august

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der kan være hcg i kroppen i op til 10 uger efter en SA.

Anmeld Citér

18. august

Mor til guldklumpen

Profilbillede for Mor til guldklumpen

Okay mange tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.