Baby vil kun amme - ikke tage flaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2017

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hej med jer.

Ved ikke om indlægget ligger det rigtige sted, men vi har en 13 uger gammel baby dreng.

Lige da han blev født ville han gerne tage både flaske og sut, det har vi desværre ikke øvet videre og den dag idag vil han ikke tage nogen af delene :/

Vi vil frygtelig gerne kunne give ham sut til trøst og flaske så jeg som far kan tage over og give ham mad engang imellem. 

Vi har indtil nu prøvet 7-8 forskellige slags sutter men intet virker.

I forhold til flaske har jeg læst mig til at Tommee tippee skulle være fremragende - men vi kan ikke finde dem i nogen butikker?! 

Ved i hvor man kan købe dem eller har i nogle råd?

Vh Ditte, Kim og baby Otto.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her havde vi samme oplevelses med den mindste. Hun ville overhovedet ik har hverken sut eller flaske. 

Vi prøvede stort set alle sutter vi ku finde, men hun ville ik. Vi valgte at droppe det, da hun var ca 1 mdr gammel, da hun ik virkede til overhovedet at mangle den. Så slipper man også for at sku fravende den sener.

Self ku det ha været rart at ku gi en flaske, en sjælden gang i mellem, men den ville hun slet heller ik ha, så hun "hang" på mig, til hun var 8 mdr, hvor hun også endelig var rigtig klar til at spise rigtigt mad og ku blive mæt på et måltid.

Nogen babyer lære det uden problemer, andre gør så bare slet ik. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. august 2017

Rockertand

Rixus skriver:

Hej med jer.

Ved ikke om indlægget ligger det rigtige sted, men vi har en 13 uger gammel baby dreng.

Lige da han blev født ville han gerne tage både flaske og sut, det har vi desværre ikke øvet videre og den dag idag vil han ikke tage nogen af delene :/

Vi vil frygtelig gerne kunne give ham sut til trøst og flaske så jeg som far kan tage over og give ham mad engang imellem. 

I forhold til flaske har jeg læst mig til at Tommee tippee skulle være fremragende - men vi kan ikke finde dem i nogen butikker?! 

Min erfaring med sut er, at I skal være insisterende og øve meget. Den ene af vores tog 3-4 måneder og stort set alle suttemærker, før hun bestemte sig for MAM (husk at slå over på night, fantastisk opfindelse). Samme stædige barn forlangte fuldtidsamning i en periode, så det fik hun, hvorefter jeg igen indførte halv amning/halv flaske (altså flaske ved nogle måltider, amning ved andre).

Anmeld Citér

18. august 2017

FruStolpe

http://m.pinkorblue.dk/tommee-tippee/

Her har vi købt del fra i tidernes morgen da vores brugte flaske...

Anmeld Citér

18. august 2017

Sandratoft

Rixus skriver:

Hej med jer.

Tillykke med jeres dreng  

Jeg kunne købe tommee tippee flasker og suttehoveder i vores lokale super brugs.

Nogle gange kan det være rigtig svært for ammebørn at tage flaske, min datter ville først tage flaske da hun var 9 måneder ca, så måske er det en mulighed for, jer blot at acceptere at hun er 100 % ammebarn, det måtte vi selv acceptere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.