Nania autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. august 2017

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaring med dem? 

- vi synes de er rimlige i pris forhold til de andre autostole, men er de sikre nok? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2017

Thea14

Jeg vil anbefale at du går ind og læser test resultaterne af lige præcis den eller de modeller du har i tankerne. 

En kort Google søgning syntes jeg ikke gav de bedste resultater sikkerhedsmæssigt, og nogen af dem står der også noget om skadelige stoffer i dem. - nærlæste ikke så meget og ved jo ikke hvilken model du tænker.

Lige med autostol ville jeg ikke slække på sikkerheden for at spare nogen penge. Så hellere høje øje med tilbud på de bedre.

Anmeld Citér

15. august 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Jeg vil anbefale at du går ind og læser test resultaterne af lige præcis den eller de modeller du har i tankerne. 

En kort Google søgning syntes jeg ikke gav de bedste resultater sikkerhedsmæssigt, og nogen af dem står der også noget om skadelige stoffer i dem. - nærlæste ikke så meget og ved jo ikke hvilken model du tænker.

Lige med autostol ville jeg ikke slække på sikkerheden for at spare nogen penge. Så hellere høje øje med tilbud på de bedre.

Jeg kan desværre kun se en generel beskrivelse af alle Narnia stole og ikke finde specifik beskrivelser.

nogen der kan anbefale en billig autostol?

Anmeld Citér

15. august 2017

Thea14

Anonym skriver:

Jeg kan desværre kun se en generel beskrivelse af alle Narnia stole og ikke finde specifik beskrivelser.

nogen der kan anbefale en billig autostol?

Jeg syntes nu der kom en del op fra bl.a FDM. Jeg fandt til gengæld ingen generelle.

magter ikke lige at søge igen for at finde links, men søgte bare på 'Nania autostol test'

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.