total ovenpå agtig... hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Susan1978

Hmm hvor skal jeg starte..

jeg havde mus samtale med min chef igår og havde forberedt mig på den helt store tur, for jeg havde besluttet mig for at sige at det der med at arbejde 50 % det ene sted og 50% det andet sted, det er så frustrerende for man når aldrig det hele.. ja også var der selvfølgelig også nogle andre ting..

Men hele samtalen endte sgu da med at jeg blev tilbud et vikariat som chefsekretær :-o .

Øhh okay så... vi vil prøve at kombinere det lidt med min marketing og event stilling.. som jeg jo så skal tilbage til når vikariatet udløber..

Nå men jeg skal give svar inden 1 maj.. jeg ved godt det kun er et vikariat osv, men jeg tror jeg vil se lidt på det som en god mulighed for at lære en masse og på den måde - opnå at blive en form for uundværlig på nogle områder.. hvis i forstår hvad jeg mener. :P

Nå men til noget helt andet... EMIL HAR 3 tænder nu. (C) to i overmunden og en i undermunden.. de to i overmunden fortalte dp mig om igår.. jeg havde ikke set dem i overmunden.. :-o

hey også er jeg kommet ned i mine gamle bukser.. Men jeg har også kæmpet for det..

spinner 2 gange om ugen og træner også 2 gange om ugen... totalt motionsfreak.. det er for fedt.. :D

også har begge unger sovet hele natten i dag, så jeg er frisk..

Susan som har kage med på arbjede i dag.. da hun vist nok fylder 30 på lørdag..8D (har fri i morgen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Sille

Ej hvor skønt... Det er da også et rigtig skulderklap at få.. tillykke med det..
Og tillykke med bisserne og en fantastisk nattesøvn.. det er atid skønt..!
-sille

Anmeld

10. april 2008

Anja

Hej Susan

Det lyder da ret fedt !

Men jeg tillader mig lige at smide en bekymring i retning af dig, okay ??!

Dit job lige nu består af 2 forskellige funktioner og det stresser dig (ikke sandt ?). Hvis den nye jobfunktion som chefskeretær skal kombineres med de to funktioner du allerede har, bliver det så ikke endnu mere arbejde til dig ?? Endnu mere stress ?

Bare lige en tanke :)

Anmeld

10. april 2008

Susan1978

Hej Anja

du har ret..

men det blir sådan at jeg helt blir fritaget for salg (de første 50%)

også blir en del af Janes opgaver (hende der skal på barsel ) delt ud til andre.. sådan at jeg kun skal varetage måske 75% af hendes stilling også 25 % af marketing og event stillingen..

Ja jeg ved heller ik lige selv hvordan det kommer til at køre men nu må vi se.. skal jo også lige tænke det igennem.. og det her er da helt klart en af minusserne.. at der måske bliver alt for meget at lave. (?)

Susan

Anmeld

10. april 2008

ivfmarie

WAHUUUUUU!! Neeeij hvor dejligt for dig - det hele. Jeg syns bestemt også at du har fortjent det, der har været så mange bekymringer og trælse ting.
Jeg syns faktisk det bedste er at du er kommet i de gamle bukser - der starter alt overskudet faktisk - syns du ikk? Når mutter selv føler sig lækker, så er der pludselig overskud til meget mere, inklusiv energi til at dyrke sig selv - og det er jo en dejlig GOD cirkel at komme ind i!

Knus og tillykke fra Marie - der nynner "åhh, de gamle bukser, åhh de...."

Anmeld

10. april 2008

BellaT

Øj, så kører det for dig:D! Det har du også fortjent!

Knus fra Helle...

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

ja det har du virkelig fortjent! stort tillykke herfra mig af da...er du vims en chance du får!

hvad så, hvad vælger du, jeg mener sådan en stilling, kommer den ikke til at tage meget tid fra dig?

jeg krydser fingre for du vælger det der passer aller bedst til dig og familien!

ps/ du kan fandme dit kram, det er da sikkert...når man efter lang tids barsel får sådan en stilling, så er det fordi man er det hele værd...

knus og vildt stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.