Bryllup gave til 500 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
9 svar
8 synes godt om
14. august 2017

BabyMama2016

Profilbillede for BabyMama2016
Happy

Hej! 

Vi skal til bryllup hos nogle bekendte, og vi vil ikke give penge, og det der er på ønskeliste er for dyre

hvad fik i, i bryllup gave som i var meget glade for?  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. august 2017

Kris89

Profilbillede for Kris89
7-9-13 gift med manden i mit liv 7-10-13 blev Jacob født (L)
BabyMama2016 skriver:

Hej! 

Vi skal til bryllup hos nogle bekendte, og vi vil ikke give penge, og det der er på ønskeliste er for dyre

hvad fik i, i bryllup gave som i var meget glade for?  

Det er jo ikke nemt når man ikke kender parret. Men vi fik en juleuro (Georg Jensen jubilæums) den er jeg rigtig glad for og tænker tilbage på brylluppet hvert år når den hænges op. 

Anmeld Citér

14. august 2017

Jullesnulle

For det første er det utroligt at der er en ønskeliste uden en gave il 500kr..?

find evt andre at give gave sammen med. 

Ønsker densihnikke glas, bestil, kopper osv hvor mannkan justere antallet og pris..?

hvad med en oplevelsesgave..? 

Anmeld Citér

14. august 2017

Tullepoder

Profilbillede for Tullepoder
Mor til 2 skønne piger

Vibhar lige været til bryllup, og der købte vi Norman fuglene i sort (for gommen) og hvid (for bruden) det koster fra 199 kr pr stk

Anmeld Citér

14. august 2017

klmf

Profilbillede for klmf

Kähler Love vase, udendørs hjerter på stenopsats, gavekort til en restaurant, et træ til haven, et indrammet Louise Thomine-tryk eller en anden indrammet plakat efter deres smag.

Hilsen lotchen 

Anmeld Citér

14. august 2017

MiniMe2005

Helt ærligt? Så blev vi gladest for det, der stod på listen. Vi havde jo lavet den af en grund (vi havde dog ønsker i forskellige prisklasser). 

Men helt ærligt blev vi altså også superglade for penge. Vi ventede vores første barn, og det var virkeligt rart at få penge, så vi for eksempel ikke skulle gå på kompromis med barnevogn. Eller have muligheden for at spare op til de meget dyre stole, vi ønskede os. Så giv da endelig penge! Jeg forstår simpelthen ikke den uvilje mod at give penge. Især ikke hvis det står på en ønskeliste.

Anmeld Citér

15. august 2017

asphodel

Profilbillede for asphodel

Der var nogle enkelte der gav os penge, hvilket vi havde det fint med.  En af dem havde samlet nogle grene i en vase og så bundet sedler omkring som blade, hvilket jeg syntes så meget flot og dekorativt ud. Der var nogle andre der gav os en lille glasvase med sten og mønter i og så en blomst på toppen, hvilket jeg også syntes så rigtig fint ud. Pengegaver behøver ikke nødvendigvis betyde en kedelig kuvert. 

Anmeld Citér

15. august 2017

(august)

Profilbillede for (august)

Vi fik f.eks

lille julestjerne + juleuroer fra Georg jensen, og som en anden skrev, så tænker jeg på mit bryllup og dagen hele julen igennem. 

Vægur

DAB radio

vinglas

bestik

Anmeld Citér

15. august 2017

Thea14

Her var vi nu mest glad for at få penge, da de skulle dække vores bryllupsrejse. Vi byttede også efterfølgende så mangler gaver som muligt, for at få penge istedet - det var så også det eneste vi havde på vores ønskeliste.

Blandt de gaver vi beholdt var nogle lækre gryder (vi fik så også i alt 21 gryder, så der var rigeligt andre at bytte der), en vacumpakker som min mand åbenbart havde sagt til nogen at han ønskede sig og så gavekort til brunch mm. (Som vi stadig ikke har fået brugt mere end er år efter).

Jeg kan huske st jeg blev skuffet over rigtig mange af gaverne (ikke at jeg nogensinde gav udtryk forbudet) og jeg blev især skuffet over hvor få der respekterede vores ønske. Selv vores forlover og brudepiger, som vidste hvor meget pengegaverne havde betydning for om der blev drømme bryllupsrejsen eller ej. (De valgte så også istedet for penge, at give et gavekort til et indkøbscenter, hvilket jeg syntes var endnu mere flat end kontanter)

Til gengæld var der flere kreative måder at give penge på. Vi fik både et pengetræ, en flot fyrfadstage med en masse mønter, en badebold fyldt med mønter, en blomst med sedler fastgjort foldet som sommerfugle og en kurv med billigt stranding og penge lagt i.

Anmeld Citér

15. august 2017

Lisette W

Profilbillede for Lisette W

Nu er jeg ikke selv gift men da vi var studerende og fattige var vi gæster til et bryllup hvor parret ønskede sig gavekort til et bestemt rejseselvskab som skulle arrangere deres bryllupsrejse. Vi havde ikke råd til mindste beløbet man kunne købe gavekortet for så vi købte lonly planet rejsebogen for deres drømme destination og den blev de så glade for

Så find nået i ved interessere dem. Og husk at ikke alle er til jule-nips og oplevelsesæsker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.