Her var vi nu mest glad for at få penge, da de skulle dække vores bryllupsrejse. Vi byttede også efterfølgende så mangler gaver som muligt, for at få penge istedet - det var så også det eneste vi havde på vores ønskeliste.
Blandt de gaver vi beholdt var nogle lækre gryder (vi fik så også i alt 21 gryder, så der var rigeligt andre at bytte der), en vacumpakker som min mand åbenbart havde sagt til nogen at han ønskede sig og så gavekort til brunch mm. (Som vi stadig ikke har fået brugt mere end er år efter).
Jeg kan huske st jeg blev skuffet over rigtig mange af gaverne (ikke at jeg nogensinde gav udtryk forbudet) og jeg blev især skuffet over hvor få der respekterede vores ønske. Selv vores forlover og brudepiger, som vidste hvor meget pengegaverne havde betydning for om der blev drømme bryllupsrejsen eller ej. (De valgte så også istedet for penge, at give et gavekort til et indkøbscenter, hvilket jeg syntes var endnu mere flat end kontanter)
Til gengæld var der flere kreative måder at give penge på. Vi fik både et pengetræ, en flot fyrfadstage med en masse mønter, en badebold fyldt med mønter, en blomst med sedler fastgjort foldet som sommerfugle og en kurv med billigt stranding og penge lagt i.
Anmeld
Citér