Nu har jeg i en uge haft menstruationssmerter i forskellige smertegrader. 4 gange har jeg været sikker på at veerne så småt var startet og har måtte koncentrere mig om vejrtrækning i er par timer, indtil det er gået i sig selv. Har konstant plukkeveer, både nogen jeg tydeligt mærker og nogen jeg ikke længere registrerer, medmindre jeg har en hånd på maven og mærker den spænder. Det stikker øverst i maven (toppen af livmoderen) og nogen gange helt op i brystkassen så det gør ondt at trække vejret. Derudover spænder det ekstremt meget henover skamben og tynger i underlivet.
Min første fødsel startede med vandafgang og efterfølgende igangsættelse, så der var ligesom ingen tvivl da det startede. Men syntes de der mens smerter og spændingerne, minder ret meget om den første halve time efter igangsættelsen, hvorefter det blev decideret smertefuldt og vestorm.
Er der mon optræk til en snarlig fødsel? Eller har min krop blot tænkt sig at øve sig i et par uger endnu og forvirre mig endnu mere?? (har 2 uger til termin)
Anmeld
Citér