Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. august 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Min kæreste og jeg er igang med PB, og snakken har gået lidt på hvilken barnevogn vi skal vælge. Jeg har allerede set mig lun på en.. 

Det er sådan at min kæreste er i familie med nogle der ejer en  barnevognsfabr.k. Vi synes dog en barnevogn der inde fra er super dyr.(10.000 plus liftpakke ) Lækker - bevares, men noget over det budget jeg havde tænkt der skulle lægges i en barnevogn,der alligevel bliver gylpet i.. 

Vi ved de måske vil give lidt familierabat men, der er alligevel laang vej ned til en udmærket mellemklassevogn som er på tilbud. 

Det er noget familie vi kun ser sjældent (til store begivenheder som konfirmationer, bryllupper, og barnedåb fx) men er alligevel betænkelig omkring det. er bange for de bliver fornærmet.

Kan man godt være bekendt at købe en anden barnevogn ? eller skal jeg forberede mig på at smide 10.000 efter en barnevogn, bare fordi det er i familien..  har nemlig set en fin en på tilbud - sat ned fra 6000 kr til nu 3000 inkl. lift og pusletaske,og som også har de rigtige godkendelser mm.... og vi vil voreskommende barn det bedste, men jeg er også prisbevidst og går efter tilbud.. 

er anonym fordi vi ikke har fortalt om PB og om barnevognsvalg, hvis det skulle dukke op i et søgefelt Derfor har jeg heller ikke skrevet navn på fabrik.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2017

asphodel

Jeg ville 100 % købe den barnevogn VI vil have. Så må familien blive fornærmet, hvis det er dét de har lyst til. Ellers må de jo selv købe den til jer, hvis de synes det er så vigtigt at det bliver lige præcis DEN vogn. 

Anmeld Citér

14. august 2017

MorTilN

Nej synes ikke i behøver at smide så mange penge efter den "bare fordi" det er familie. Vis i har det fint med en billigere vogn, der ikke absolut skal stå Odder eller et andet dyrt fint mærke på, så gør da klart det. Der er så meget andet man alligevel også skal bruge penge på til de små engle. Og det kommende barn er jo ligeglad med hvor dyr vognen har været, bare den er sikker og god at ligge i. 

Men vil klart anbefale at gå efter en med punkterfrie hjul

Anmeld Citér

14. august 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Min kæreste og jeg er igang med PB, og snakken har gået lidt på hvilken barnevogn vi skal vælge. Jeg har allerede set mig lun på en.. 

Det er sådan at min kæreste er i familie med nogle der ejer en  barnevognsfabr.k. Vi synes dog en barnevogn der inde fra er super dyr.(10.000 plus liftpakke ) Lækker - bevares, men noget over det budget jeg havde tænkt der skulle lægges i en barnevogn,der alligevel bliver gylpet i.. 

Vi ved de måske vil give lidt familierabat men, der er alligevel laang vej ned til en udmærket mellemklassevogn som er på tilbud. 

Det er noget familie vi kun ser sjældent (til store begivenheder som konfirmationer, bryllupper, og barnedåb fx) men er alligevel betænkelig omkring det. er bange for de bliver fornærmet.

Kan man godt være bekendt at købe en anden barnevogn ? eller skal jeg forberede mig på at smide 10.000 efter en barnevogn, bare fordi det er i familien..  har nemlig set en fin en på tilbud - sat ned fra 6000 kr til nu 3000 inkl. lift og pusletaske,og som også har de rigtige godkendelser mm.... og vi vil voreskommende barn det bedste, men jeg er også prisbevidst og går efter tilbud.. 

er anonym fordi vi ikke har fortalt om PB og om barnevognsvalg, hvis det skulle dukke op i et søgefelt Derfor har jeg heller ikke skrevet navn på fabrik.

Min mands meget gode ven som helt ung har udviklet og designet X-dream-stellet for Odder. 

Min mand insisterede derfor på, at vi skulle have sådan en (som vi havde købt alligevel, fordi den bare er pengene værd og pisselækker) - vi har så også købt en ekstra, fordi det er rart at have 2.

Min mand har ikke den store kontakt med vennen i dag, så vi kunne bare have valgt en anden, det havde vi været ligeglade med.

Helt ærligt, så tror jeg ikke, at det vælter familiens verden, at I vælger en anden barnevogn, tror du lægger alt for meget i det.

Anmeld Citér

14. august 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Det var rart med lidt inputs. Ja jeg lægger nok for meget i det tænker altid alt for meget på alting   jeg tror vi vælger en lidt billigere løsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.