Skruuk4 skriver:
Hej allesammen
Min kæreste og jeg på 28 år ønsker os begge at udvide vores familie med en lille en. Derfor besluttede jeg mig for at smide mine p-piller efter næsten 10 år, jeg havde nok forventet at jeg ville blive gravid rimelig hurtigt idet vi begge lever ret sundt, men det sker bare ikke! Mine menstruationer, er meget uregelmæssige jeg bløder nogle gange et par dage imellem mine menstruationer. Jeg har derfor svært ved at regne ud hvornår jeg har æggeløsning idet min cyklus er så uregelmæssig. Vi har regelmæssig sex, uden at planlægge det og gøre det hele uromantisk, men efter 8 måneder har vi stadigvæk ikke haft held. Jeg er derfor bange for at der er noget galt med mig og at min krop er helt ødelagt efter jeg har brugt p-piller i så mange år...
Jeg vil derfor meget gerne høre om andre har oplevet det sammen efter p-pille stop?

Nu er det 4 år siden jeg smed P-pillerne efter at have taget dem i max 3 år..
min menstruation var uregelmæssig i 2 1/2 år.
jeg har været gravid en gang, som endte i spontan abort, for 3 1/2 år siden.. siden den gang er der intet sket - jeg har dog fået konstateret hjerteformet livmoder som gør det lidt svære at blive gravid på naturlig vis. - vi er også blevet godkendt til at få hjælp.
Men min læge fortalte, at det er helt normalt at der kan gå op til 1 1/2 år efter p-pille stop, før graviditet opnåes
men held og lykke!
for at i snart har heldet med jer 
Anmeld
Citér