Hvordan går det og hvad venter I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2017

Stivdie

Hejsa, 

Nu er det lidt tid siden der har været lavet en tråd herinde sidst, så jeg tænkte folk måske var friske på en opdateringsrunde? 

Jeg er bestemt ikke den mest aktive herinde, så jeg tænker at jeg roligt kan præsentere mig selv helt forfra uden at fornærme nogens hukommelse 

Jeg er 32 år og bor på Nordsjælland med min mand og datter på 3 år. Vi venter lillesøster d. 26. November. 

For mig har det ikke været en fantastisk at være gravid indtil nu. Jeg havde kvalme hele døgnet rundt fra 6 til 19 uger og kastede op næsten dagligt i 5-6 uger.

Til NF fik vi dårligt risikotal, så vi måtte have taget en ekstra blodprøve og igennem I alt yderligere 2 ugers ventetid inden vi fik tilbagemelding om, at alt var okay. Bonus var, at blodprøven også gav mulighed for at kende kønnet, så det har vi kendt siden jeg var 14+5.

Til misdannelsesscanning kunne de ikke finde den rigtige vinkel til at se flowet i hjertet, så der blev vi scanne I næsten en time inden de var sikre på, at alt er okay. 

I sidste uge ved andet lægebesøg var mit blodtryk så for højt (jeg havde SSF I sidste graviditet) så det skal der holdes ekstra øje med fremover. 

Nu ønsker jeg mig bare et par rolige måneder uden andet uventet, og så drømmer jeg om en baby, der ikke har kolik denne gang 

Forhåbentlig er I andre kommet mere bekymringsfrit hertil? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.