Tror snart han frier!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august

Anonym trådstarter

Har altså virkeligt meget på fornemmelsen at min kæreste meget snart kommer til at gå ned på knæ! Vi har tit snakket om bryllup og at skulle giftes, både af de romantiske og mere praktiske grunde efter vi har købt hus. Men nu her i dag sagde jeg for sjov noget i stil med "... kun hvis du vil gifte dig med mig" (han bad mig og noget og vi havde lige snakket om bryllup igen) og han sagde " Frier du?" Og da jeg sagde nej nej sagde han " det var godt for det må du ikke" og et lille grin bagefter  

Havde i andre det også på fornemmelsen inden jeres mænd friede, kom det som en kæmpe overraskelse, gjorde i det selv? Kom med lidt historier 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. august

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Har altså virkeligt meget på fornemmelsen at min kæreste meget snart kommer til at gå ned på knæ! Vi har tit snakket om bryllup og at skulle giftes, både af de romantiske og mere praktiske grunde efter vi har købt hus. Men nu her i dag sagde jeg for sjov noget i stil med "... kun hvis du vil gifte dig med mig" (han bad mig og noget og vi havde lige snakket om bryllup igen) og han sagde " Frier du?" Og da jeg sagde nej nej sagde han " det var godt for det må du ikke" og et lille grin bagefter  

Havde i andre det også på fornemmelsen inden jeres mænd friede, kom det som en kæmpe overraskelse, gjorde i det selv? Kom med lidt historier 

Min kæreste friede sidste år i november og det kom virkelig som en overraskelse  Hvorfor ved jeg ikke da vi har hus sammen og 2 børn, men alligevel kom det helt bag på mig og jeg blev meget rørt  Vi skal giftes den 26/8 så om 12 dage. Jeg glæder mig helt vildt 

Min kæreste friede på toppen af en vulkan, da vi var på ferie og det var så smukt og fint det hele.

Anmeld Citér

13. august

Anonym

Min x ved det ikke, jeg var galant nok til ikke at nævne det, men jeg fandt ved et tilfælde ringen en dag jeg leder efter en ledning. Så man kan godt sige jeg så det komme  

Vi blev dig aldrig gift. Min nuværende kæreste har sagt han frier inden jeg bliver 30. Hahaha. Så han har lige næsten to år at løbe på endnu 

Anmeld Citér

14. august

Anonym

Min kæreste (nu mand ) var ret så ugalant og uromantisk da spørgsmålet skulle stilles.

Vi stod og ventede på toget ved et lille, afsides trinbræt hvor der ikke var andre omkring os. Vi stod og fjollede lidt og han spurgte om vi skulle knalde i bilen (med de ord) og da jeg så, lettere forarget sagde "NEJ!", sadge han, sådan lidt sur i fjæset men med et glimt i øjet, "Vil du så gifte dig med mig?" og så smuttede han ned på knæ

Jeg var helt paf og havde overhovedet ikke set det komme, for hver gang vi havde snakket om ægteskab, fik han ytret at han mente at det var en forældet traition

Min ja, friet det blev der og gift det blev vi og han er ikke blevet et hak mere romatisk siden, men jeg elsker ham for det

Anmeld Citér

14. august

Anonym

Tja, vi er nok bare fornuftsmennesker, så vi havde allerede talt om det inden. Vi talte om, at vi gerne ville giftes på samme måde, som vi taler om alt muligt andet, der vedrører vores forhold. Vi var altså ret afklarede med, at vi ville giftes, da min mand friede (så var han ligesom også sikker på svaret). Jeg vidste altså, at han ville fri, men jeg vidste ikke hvornår og hvordan, så der var stadig lidt overraskelse. Vi gik også i gang med at spare op til brylluppet tre-fire måneder, inden vi blev forlovet.

Anmeld Citér

14. august

Sabone

Profilbillede for Sabone
Andreas 9. oktober 2013 - Malou 9. august 2016 - termin d. 19. december '17

Det kom som en kæmpe overraskelse, da min mand friede til mig  

Jeg var gravid og vi havde hun lige været sammen i et års tid. Når vi snakkede om bryllup, sagde han altid, at jeg ikke skulle have det hele på én gang.. 

Så var vi på sommerferie på Venø og jeg har altid haft en kæmpe drøm om at blive gift i Venø kirke, så jeg viste ham kirken og han sagde meget hurtigt at det skulle vi ikke, for det var noget bøvl at få alle gæsterne med færgen og sådan.. 

Jeg var gået ud ad kirken igen (havde frygtelig ondt, pga bækkenløsning) og så kaldte han på mig og jeg blev tosset.. Fattede ikke, hvorfor han ikke bare kunne komme til mig.. Det var der jo så en kæmpe god grund til.. 

Han satte sig på knæ inde i kirken og friede til mig! Det var fire år siden d. 12. august  

Vi blev gift d. 7/9-13, dog ikke i Venø kirke, men frieriet var helt perfekt! 

Anmeld Citér

14. august

Loa

Profilbillede for Loa
Foto
kan ikke ønske mig mere :)
Anonym skriver:

Min kæreste (nu mand ) var ret så ugalant og uromantisk da spørgsmålet skulle stilles.

Vi stod og ventede på toget ved et lille, afsides trinbræt hvor der ikke var andre omkring os. Vi stod og fjollede lidt og han spurgte om vi skulle knalde i bilen (med de ord) og da jeg så, lettere forarget sagde "NEJ!", sadge han, sådan lidt sur i fjæset men med et glimt i øjet, "Vil du så gifte dig med mig?" og så smuttede han ned på knæ

Jeg var helt paf og havde overhovedet ikke set det komme, for hver gang vi havde snakket om ægteskab, fik han ytret at han mente at det var en forældet traition

Min ja, friet det blev der og gift det blev vi og han er ikke blevet et hak mere romatisk siden, men jeg elsker ham for det

Ej det var da alligevel lidt sødt

Anmeld Citér

17. august

Anonym trådstarter

Sikke nogle fine frierier i har haft! Alle sammen personlige og sikkert lige til jer  Elsker den på togparonen  

Nu håber jeg også bare min bedre halvdel snart gør noget 

Anmeld Citér

17. august

BSH11

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.