Hmm.. kender min krop, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august

Anonym trådstarter

Hej alle skønne baby-brugere 

Som overskriften lyder så kender jeg efterhånden min krop ret godt! Men.. lige nu kender jeg den åbenbart ikke 

Jeg fik min menstruation til normal tid (14 dage siden), men jeg blødte ikke nær så meget som jeg plejer. 

En uges tid før kom blev mine bryster ømme og tunge som mursten, som de plejer! Men ømheden er ikke forsvundet helt og så har jeg mega ømme brystvorter! Ikke noget jeg har tænkt særligt over, kroppen ændre sig jo.. 

Det jeg til gengæld har tænkt over siden igår er, at jeg er blevet sindsyg øm i/over lænden.. jeg træner min ryg osv, og den kan godt være øm efter en træning, men den her smerter er mærkelig øm, trykkende, ja.. svært at forklare. 

Men er der nogen herinde som har prøvet at få ondt i lænden efter menstruationen er slut?

Beklager det lange indlæg, men tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. august

Ayasmor

Profilbillede for Ayasmor
Baby under construction
Anonym skriver:

Hej alle skønne baby-brugere 

Som overskriften lyder så kender jeg efterhånden min krop ret godt! Men.. lige nu kender jeg den åbenbart ikke 

Jeg fik min menstruation til normal tid (14 dage siden), men jeg blødte ikke nær så meget som jeg plejer. 

En uges tid før kom blev mine bryster ømme og tunge som mursten, som de plejer! Men ømheden er ikke forsvundet helt og så har jeg mega ømme brystvorter! Ikke noget jeg har tænkt særligt over, kroppen ændre sig jo.. 

Det jeg til gengæld har tænkt over siden igår er, at jeg er blevet sindsyg øm i/over lænden.. jeg træner min ryg osv, og den kan godt være øm efter en træning, men den her smerter er mærkelig øm, trykkende, ja.. svært at forklare. 

Men er der nogen herinde som har prøvet at få ondt i lænden efter menstruationen er slut?

Beklager det lange indlæg, men tak fordi du læste med 

Har du taget en test?

Anmeld Citér

13. august

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Har du taget en test?

Nej det har jeg ikke.. de første 2-3 år ud af de 4 vi har prøvet, har jeg taget såååå mange tests.. og jeg prøver virkelig at undgå dem (med mindre jeg selvfølgelig bliver ved med, at have det lidt mærkeligt i kroppen) da jeg blev tosset af det.. der var ikke andet i mit hoved, end hvornår jeg blev gravid  

Jeg har ikke som sådan tænkt på graviditet denne gang, men har bare aldrig oplevet at have det sådan før.. 

Jeg oplever også sådan nogle små jag i siderne hvis jeg fx løfter noget som er tungt, og min appetit bliver mindre og mindre. - men jeg aner ikke om det kan være tegn på et lille liv, eller om det sagtens kan være en del af cyklusen, da jeg jo har haft min menstruation 

Anmeld Citér

13. august

FruSteffensen

Profilbillede for FruSteffensen

Jeg kan blive øm i lænden af så mange lidt skæve belastninger osv (og på alle tidspunkter af måneden), men det var absolut ikke et tidligt graviditetstegn hos mig.

Smut en tur i Netto og køb en test. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

13. august

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Jeg kan blive øm i lænden af så mange lidt skæve belastninger osv (og på alle tidspunkter af måneden), men det var absolut ikke et tidligt graviditetstegn hos mig.

Smut en tur i Netto og køb en test. Jeg krydser fingre for dig

Tusind tak for svar! 

Jeg er uddannet som SSH, så kan blive udsat for belastninger konstant i min hverdag, men jeg synes bare det er en anden form for ømhed/smerte end når jeg har lavet en dum bevægelse 

jeg trækker den lige lidt med en test, da jeg ved, at hvis jeg tager en og den er negativ, så kører mit hoved på højtryk det næste stykke tid  

Anmeld Citér

13. august

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Hej du, 

Jeg tænker, at det måske også kan være en ægløsning, der driller dig med ekstra tydelige symptomer? 

Jeg ville nok (hvis jeg kunne holde det ud for lænden) hoppe en ekstra gang på manden og så ellers vente 2-3 uger og se om mens dukker op. Som du har jeg det også bedst med ikke at teste for meget, ikke fordi det har taget mig så frygtelig lang tid at blive gravid egentlig, men mere fordi jeg er blevet ret ked af ikke at kunne tolke min krop, når den så har været negativ. 

Anyways, så lyder det med de ømme bryster som et tidligt tegn på graviditet, så det ville da være så hyggeligt, hvis du kunne få lov at teste dig til et lille mirakel om et par uger 

Anmeld Citér

14. august

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hej du, 

Jeg tænker, at det måske også kan være en ægløsning, der driller dig med ekstra tydelige symptomer? 

Jeg ville nok (hvis jeg kunne holde det ud for lænden) hoppe en ekstra gang på manden og så ellers vente 2-3 uger og se om mens dukker op. Som du har jeg det også bedst med ikke at teste for meget, ikke fordi det har taget mig så frygtelig lang tid at blive gravid egentlig, men mere fordi jeg er blevet ret ked af ikke at kunne tolke min krop, når den så har været negativ. 

Anyways, så lyder det med de ømme bryster som et tidligt tegn på graviditet, så det ville da være så hyggeligt, hvis du kunne få lov at teste dig til et lille mirakel om et par uger 

Tusind tak for svar! 

Det sidste års tid har min menstruation været så præcis, at når jeg er gået i seng og tænkt 'den kommer garanteret i morgen' så har den også været der om morgenen. - jeg 'forventer' den igen her d. 2 september, så mon ikke ægløsningen er her omkring de dage

Det ville være FANTASTISK hvis vi snart kunne blive gravide på naturlig vis efter 4 år. - vi vil SÅ gerne, men synes også at det er 'for tidligt', at skulle igennem behandling 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.