Termin gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

179 visninger
4 svar
2 synes godt om
13. august

Krydserfingre

Profilbillede for Krydserfingre
2. Gangs

Jeg er gravid igen med termin marts 2018, er der nogle termin grupper på Facebook ?  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. august

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Krydserfingre skriver:

Jeg er gravid igen med termin marts 2018, er der nogle termin grupper på Facebook ?  

Stort tillykke!

Ikke for at være provokerende, men har du prøvet simpelthen bare at skrive "termin marts" i søgefeltet på facebook? Der dukker hurtigt en op, der hedder Termin marts 18..

Anmeld Citér

13. august

Krydserfingre

Profilbillede for Krydserfingre
2. Gangs
Anonymor skriver:

Stort tillykke!

Ikke for at være provokerende, men har du prøvet simpelthen bare at skrive "termin marts" i søgefeltet på facebook? Der dukker hurtigt en op, der hedder Termin marts 18..

tak! 

Ja der kommer en enkelt op, men sidst jeg var gravid med min søn fandt jeg nemlig en herigennem som man skulle inviteres ind i og den var super god og ikke MEGA stor  

Anmeld Citér

13. august

Thea14

Profilbillede for Thea14

Inde på min-mave.dk reklameres der vist for Facebook grupper i alle terminsmåneder. De fleste er hemmelige grupper, så man ikke behøver dele med alle og enhver at man er gravid.

Anmeld Citér

13. august

Minapril2015

Profilbillede for Minapril2015
Anonymor skriver:

Stort tillykke!

De kan godt være henmelige for at man kan holde graviditet hemmeligt for resten af verden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.