Min slankekur slutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
7 synes godt om
13. august 2017

Maria_1988

Hej alle sammen.

Jeg har snart nået mit mål på 15 kg vægttab. Men er bange for, om jeg kan vedligeholde min vægt. Når jeg når mit mål, vil jeg jo ikke tabe mere - men hellere ikke tage på igen. 

Indtil videre har jeg ikke spist ris, kartofler, brød, spaghetti, slik og kun light sodavand. Og har ved aftensmad fyldt den halve tallerken med grøntsager. 

Men hvad med om lidt ? Skal jeg forsætte - men kan bare spise større mængder. Eller skal jeg give mig lov til, at spise lidt af det "forbudte". 

love to everyone

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. august 2017

Jullesnulle

Jeg har aldrig selv skulle tabe mig meget ... men dem jeg kender hvor et tab har holdt ved, er hvor det ikke er en kur der slutter.. men derimod en indstilling der ændres i forhold til mad og motion osv. En kostomlægning der ikke er en kur, men som er sundere. Håber det giver mening.. hvor grønsager bliver en naturlig del og motion bare indgår i ugeplanen på samme vis som at spise. 

Hvis man bliver alt for restriktiv og kuragtig bliver det for surt og ikke motiverende

Anmeld Citér

13. august 2017

Thea14

Hvis du først begynder at spise som du gjorde før vægttabet, så kommer det hele blot tilbage igen.

Jeg ville fortsætte med den diæt der virker, men give mig selv flere friheder. Fx en eller to gange om ugen, give mig selv lov til at spise kartofler, brød eller pasta og så måske bare en gang imellem hygge med en god slikskål eller lidt chokolade. - når du har vendt dig af med at drikke alm. sodavand ville jeg stadig holde mig helt fra det.

Anmeld Citér

14. august 2017

Maria_1988

Det gav faktisk meget mening - begge svar! 

Tusind takkkkkk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.