Ændring af mængde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. august

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

okay girls hjælp. 

Min søn på 6 uger har altid spist super godt af sin flaske. 

For en uge siden gik vi et suttehoved op og for tre dage siden øgede vi mængden i flasken til 180 ml. 

Han er så begyndt nu at spise meget varieret. Der går i snit 3 timer mellem hver flaske og mængden svinger fra 80 ml til 180. Uanset om der går tre eller fire timer nellem! Hjælp mig! Er det normalt

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. august

Thea14

Profilbillede for Thea14

Du skal stoppe med at se på hvor meget baby spiser, og istedet se på om baby trives. Hvis baby er mæt og tager på, så er alt som det skal være.

Mødre der ammer har heller ingen fornemmelse for hvor mange ml. deres barn spiser ad gangen, men må kigge på trivsel istedet. - bare fordi vi flaskemødre kan se hvor meget baby spiser, betyder ikke at vi skal hænge os så meget i det.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ja, det er helt normalt. Det er et spørgsmål man ret tit støder på fra flaskemødre, så mange oplever det. 

Vi skrev for sjov ned hvor meget vores datter spiste da hun var lille, for at se om der var et mønster, og for at se hvor meget mme vi faktisk fik smidt ud. Fandt bogen for en uges tid siden da der blev ryddet op i babytingene, og kan se at hun virkelig spiste som vinden blæste. Hun er i dag en frisk pige på 4 år, der stadig har en appetit som vinden blæser, men hun er fint med alligevel.

Anmeld Citér

12. august

Sprit25

Thea14 skriver:

Du skal stoppe med at se på hvor meget baby spiser, og istedet se på om baby trives. Hvis baby er mæt og tager på, så er alt som det skal være.

Mødre der ammer har heller ingen fornemmelse for hvor mange ml. deres barn spiser ad gangen, men må kigge på trivsel istedet. - bare fordi vi flaskemødre kan se hvor meget baby spiser, betyder ikke at vi skal hænge os så meget i det.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ja, det er helt normalt. Det er et spørgsmål man ret tit støder på fra flaskemødre, så mange oplever det. 

Vi skrev for sjov ned hvor meget vores datter spiste da hun var lille, for at se om der var et mønster, og for at se hvor meget mme vi faktisk fik smidt ud. Fandt bogen for en uges tid siden da der blev ryddet op i babytingene, og kan se at hun virkelig spiste som vinden blæste. Hun er i dag en frisk pige på 4 år, der stadig har en appetit som vinden blæser, men hun er fint med alligevel.

Jeg ved det inderst inde godt men han er som sagt bare gået fra at tømme flasker til at knap at halvere

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

12. august

Bissen

Profilbillede for Bissen
Sprit25 skriver:

Jeg ved det inderst inde godt men han er som sagt bare gået fra at tømme flasker til at knap at halvere

Begge mine flaskebørn har haft periode hvor de spiste mindre - nogle dage kun omkring 500 ml. Men typisk gik det over efter nogle dage/en uge. 

Men hvis der er våde bleer og baby trives så tror jeg det helt fint. 

Anmeld Citér

12. august

Sprit25

Begge mine flaskebørn har haft periode hvor de spiste mindre - nogle dage kun omkring 500 ml. Men typisk gik det over efter nogle dage/en uge. 

Men hvis der er våde bleer og baby trives så tror jeg det helt fint. 

Åh tak. Ved det jo godt. Han er barn nummer 2 men blev bare lige lidt overrasket når ham tyksakken spiste så lidt 

Anmeld Citér

12. august

Bissen

Profilbillede for Bissen
Sprit25 skriver:

Åh tak. Ved det jo godt. Han er barn nummer 2 men blev bare lige lidt overrasket når ham tyksakken spiste så lidt 

Ja kender det godt. Det er lidt drilsk med de flasker, når man kan følge med i hvor meget de spiser  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.