Hvor koeber I materialer til kreative projekter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2017

Hulubulu86

Vi er paa ferie og jeg leder altid efter nye materialer jeg kan bruge til mine egne boern eller til 'undervisning'. (Til boern i alderen 1-7)

Jeg har vaeret I panduro hobby, flying tiger Copenhagen og soestrene grene men hvad er der ellers I Danmark?

Tak paa forhaand 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2017

Mamalou

Vi har fået Kreakassen i en periode, men efter een-to gange mistede min søn interessen. Jeg elskede ellers konceptet men 200 kr/mdr for en kasse der ikke bliver brugt, er lide for meget, så den er afbestilt igen. 

Som du nok kan regne ud, så er min søn ikke til de helt store kreaprojekter. Nr vi laver noget starter det næsten altid med en stor papkasse eller en rulle fra toiletpapir. Vi har altid maling, papir osv på lageret som jeg oftest handler i IKEA og søstrene grene.  

Anmeld Citér

12. august 2017

drabo

Profilbillede for drabo

Bilka i tilst ved ikke med andre bilkaer er ved at have et ok udvalg til fine priser. Cc hobby, netbutik og ikea til papir og tegne male grej.

ellers de steder du nævner, en sjælden gang kan man være heldig med tilbuddene i Rema og netto især omkring højtiderne har de tit fine kreating til gode priser.

Anmeld Citér

13. august 2017

Skouboe

Jeg køber ofte online fra cc hobby I Holstebro

Ellers havde vi en lokal hobby butik, der desværre er lukket nu. Lidl har lige haft farvet papir/pap til billige penge. Jeg holder som regel øje når jeg kommer forbi discount butikkerne. Nogle gange må vil i en boghandel efter ting..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.