Stop på minipiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

170 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august

Skov90

Profilbillede for Skov90

Hej piger.

jeg har lige et par afklarende spørgsmål vedrørende stop på minipiller.

jeg stoppede for 4 uger siden, og har haft alle mulige symptomer. Ondt i maven, ømme brystvorter efterfulgt af ømme bryster, øget appetit og voldsom oppustethed hver dag. 

Jeg var kun på minipiller i 4 måneder, og jeg tænkte derfor, at min krop hurtigt ville genfinde min cyklus. Det gjorde/gør den så ikke, og tænker derfor, at jeg måske kan være gravid. Tester dog stadig negativ. 

er der nogen af jer, som blev gravid lige efter stop på minipiller? Eller måske kan genkende symptomerne, som jeg beskriver ovenover? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. august

Anonym

Jeg har lige smidt mine minipiller som jeg var på i ca et halvt år. (og er, nok lige som dig, mega spændt på hvor længe der går før vi står med 2 streger) - Jeg smed dem for 6uger siden, og havde også lidt de samme "symptomer" som dig, men min mens kom ca. 3 uger efter stop, og i dag har jeg ægløsning og det passer med 14 dage efter mens (kan nemligt tydeligt mærke det). Tror bare det lige var hormonerne der lige skulle reguleres der. Men der håbede jeg at jeg var gravid, for der gik næsten 5-6 uger mellem min mens der.. skulle have haft den der hvor jeg stoppede. Troede også jeg følte en hel masse 

Der er en chance for at du kan være gravid, for det er der nogen af de andre her inde som er blevet lige efter stop, men kan også være som jeg hvor det er din hormonbalance der lige skal justere sig lidt til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.