Mentor! Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
6 svar
3 synes godt om
10. august 2017

Løven149

Har I en mentor?

Jeg vil gerne have en, men jeg ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad. 

Vedkommende skal jo også have noget ud af det. 

Jeg søger også ngt karrierersparring. 

Jeg syntes ikke rigtig, at jeg har nogen i mit netværk, der rigtig kan hjælpe, så kunne jeg godt tænke mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2017

Mullemee

Jeg ved, at man kan melde sig ind i et kvindenetværk, men jeg har ikke prøvet det selv. Eller man kunne skrive et opslag på LinkedIn, hvor man efterlyser en mentor, men så skal man nok have lavet en klar formulering om hvad man præcis søger. Se evt denne artikel: https://penge.dk/karriere/guide-fa-en-mentor-og-fa-styr-pa-din-karriere

Anmeld Citér

10. august 2017

Løven149

Det var en god ide, det burde jeg faktisk overveje. Jeg er lidt bange for at lave et opslag, men måske jeg bare skulle komme mig over det. 

Mange netværk koster desværre rigtig mange penge, og det er økonomien desværre ikke til ligenu. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Lisette W

Løven149 skriver:

Har I en mentor?

Jeg vil gerne have en, men jeg ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad. 

Vedkommende skal jo også have noget ud af det. 

Jeg søger også ngt karrierersparring. 

Jeg syntes ikke rigtig, at jeg har nogen i mit netværk, der rigtig kan hjælpe, så kunne jeg godt tænke mig. 

Jeg havde en mentor i en periode da jeg søgte job, jeg fik kontakt til ham gennem DJØF som tilbyder en mentor ordning. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Løven149

Hvordan var det? Det vil jeg gerne høre mere om, syntes du det var produktivt? Jeg søger selv job

Anmeld Citér

10. august 2017

Karina84

Jeg ved også at nogle jobcentre har mentorer tilknyttet. 

Anmeld Citér

10. august 2017

Lisette W

Løven149 skriver:

Hvordan var det? Det vil jeg gerne høre mere om, syntes du det var produktivt? Jeg søger selv job

Det var rigtig godt for mig da han gav mig et helt andet perspektiv på min jobsøgning. Vi mødes aldrig fysisk pga geografien men vi havde mange telefonsamtaler og så gennemgik han mine ansøgninger og gav konstruktiv feedback via mail. Han opfordrede mig til at gå i nogle retninger jeg slet ikke viste var en mulighed men det har givet mig et rigtig spændende job

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.