Sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2017

Anonym trådstarter

Hejsa �� 

Min kæreste og jeg er endelig blevet henvist til fertilitetsklinik efter 3 år med PB uden held. Min kæreste skal aflevere en sædprøve på torsdag meget tidlig om morgen.. men i brevet står der at han skal have afholdenhed i minimum 2- 7 dage, det har han skam også og mere til.. vi har ikke haft sex i 17 dage, pga min mens og pga vi har skulle noget alle dage instil idag med familie og venner, så der har ikke lige været en lejlighed til det.. vi har haft afbrudt samleje for 7 dage siden, altså ingen udløsning.. hvad så nu? Er det for lang tid han er gået uden udløsning eller vil det stadig være fint? Vi mistænker ikke at han har dårlig sæd, da vi har fundet ud af jeg har pco, så det er nok der den ligger, men vi vil jo også gerne vide kvaliteten af det selvfølgelig �� 

Nogle der ved hvordan og hvor ledes? 

Kram fra ny i fertilitetbehandling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Hejsa �� 

Min kæreste og jeg er endelig blevet henvist til fertilitetsklinik efter 3 år med PB uden held. Min kæreste skal aflevere en sædprøve på torsdag meget tidlig om morgen.. men i brevet står der at han skal have afholdenhed i minimum 2- 7 dage, det har han skam også og mere til.. vi har ikke haft sex i 17 dage, pga min mens og pga vi har skulle noget alle dage instil idag med familie og venner, så der har ikke lige været en lejlighed til det.. vi har haft afbrudt samleje for 7 dage siden, altså ingen udløsning.. hvad så nu? Er det for lang tid han er gået uden udløsning eller vil det stadig være fint? Vi mistænker ikke at han har dårlig sæd, da vi har fundet ud af jeg har pco, så det er nok der den ligger, men vi vil jo også gerne vide kvaliteten af det selvfølgelig �� 

Nogle der ved hvordan og hvor ledes? 

Kram fra ny i fertilitetbehandling 

Ok ... minimum 2-7 dage. Det je fik at vide var at sæden max måtte være 7 dage og af der helst skulle være gået minimum to dag. Dvs mellem 2-7 dages afholdenhed. Så det virker af lang tid. Er du sikker på at han ikke har onaneret? Jeg tror jeg ville få en udløsning før torsdag.

Anmeld Citér

8. august 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Ok ... minimum 2-7 dage. Det je fik at vide var at sæden max måtte være 7 dage og af der helst skulle være gået minimum to dag. Dvs mellem 2-7 dages afholdenhed. Så det virker af lang tid. Er du sikker på at han ikke har onaneret? Jeg tror jeg ville få en udløsning før torsdag.

Men er set på torsdag i denne uge..?

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Men er set på torsdag i denne uge..?

Ja torsdag i denne uge :-) ja vi er meget åbne omkring ornani i vores forhold og han har ikke spillet på kødfløjten, det ved jeg han ikke ville skjole for mig jeg tænker at hvis han skal have en udlæsning skal det jo vel senest være idag og det er endda på grænsen.. 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Undskyld stavefejlene, min telefon samarbejder ikke så godt lige nu 

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym

Vi var i præcis samme situation for ca 6 måneder siden . Der fik han at vide på klinikken at det ikke gjorde noget ..

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har også lige ringet ind til dem for at hører ad, og fordi det var hans første sædprøve, så gjorde det ikke noget :-) det ville vidst være noget andet hvis det var en opfølgening af den første,  heldigvis �� 

Men mange tak for svaret �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.