Endnu en spontan abort ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2017

Anonym trådstarter

Så er jeg højst sandsynlig blevet ramt af endnu en spontan abort

Jeg skal på sygehuset torsdag og tjekkes, men er næsten 99% sikker på at det gik tabt i dag efter et toiletbesøg.

Hvis det viser en spontan abort på torsdag, så er det nr. 2 i år og nr. 3 indenfor de sidste 4-4½ år.

Troen på en lykkelig graviditet er pt. lang væk.

Er der andre, som har været igennem det samme med flere aborter i træk?
Hvordan er det gået jer? Lykkes en graviditet på normalvis eller fik I hjælp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Jeg skal på sygehuset torsdag og tjekkes, men er næsten 99% sikker på at det gik tabt i dag efter et toiletbesøg.

Hvis det viser en spontan abort på torsdag, så er det nr. 2 i år og nr. 3 indenfor de sidste 4-4½ år.

Her har det været 2 spontan aborter på 2 år, så blev jeg spontant gravid efter 2.5 år og mistede så i uge 20. Nu har vi forsøgt i 3 år og 3 mdr i alt.  2 ud af 3 graviditeter har været naturlig.

Vi har 1 forsøg tilbage i fertilitetsbehandling 

Anmeld Citér

9. august 2017

Imaong

Anonym skriver:

Hej med dig åh kender det alt for godt vi prøvede selv i tre år med to bio i uge 5+ inden for et år. Så blev vi udredt det viste sig min mand har stærkt nedsat sædkvalitet og kom direkte i icsi her blev vi gravide med vores datter i første forsøg og et og klarede sig til fryseren som vi er gravide med nu i uge 30. 

Anmeld Citér

9. august 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Her havde jeg osse 2 spontane aborter en i uge 6+ og en i uge 5+ på 1 1/2 år der gik nogle måneder efter nr 2 spontan abort og så blev jeg gravid igen med en lille pige som nu er 3 år og ja så blev jeg ikke planlagt gravid 9 mdr efter den første er født og har nu 2 sunde og raske piger så det kan sagtens ende lykkeligt 

Anmeld Citér

9. august 2017

Disarobi

Værste følelse i verden -al empati herfra...

jeg havde tre spontane aborter tilbage i 2012, alle inden for de første 12 uger. Fjerde gang jeg blev gravid, lykkedes det. Femte gang endte igen med en abort. Sjette gang fik vi en lillebror og syvende gang fik vi en lillesøster. Jeg troede ALDRIG jeg skulle blive mor, men sidder nu med tre skønne børn!!! Håber virkelig det også lykkes for jer snart!!! 

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym trådstarter

Hvor er I søde alle sammen 

skal på sygehuset i morgen, men tog lige en test i morges og den var negativ, så er det forfra igen, når jeg/vi er klar igen 

heldigvis har vi pige på 4 år  men vil gerne gøre hende til storesøster i den nemmeste fremtid. 

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har også haft en del spontane aborter, BIO og en MA. 

Her i næste måned skal jeg udredes for gentagne aborter på sygehuset. Jeg er lidt spændt på hvad det ender ud i. 

Det gør mig iøvrigt ondt at høre 

Anmeld Citér

9. august 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Hvor er jeg ked af det på dine vegne, håber virkelig du ikke mister modet... kram og tanker

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også haft en del spontane aborter, BIO og en MA. 

Her i næste måned skal jeg udredes for gentagne aborter på sygehuset. Jeg er lidt spændt på hvad det ender ud i. 

Det gør mig iøvrigt ondt at høre 

Tak  og i lige måde! 

Det bliver spændende hvordan din udredning går   Krydser finger for dig. 

Jeg er spændt på hvad sygehuset siger i morgen. Føler måske at få det lidt på afstand med projekt baby, og få kræfterne til det igen. 

Anmeld Citér

9. august 2017

Mortil3på3og6

Anonym skriver:

Hej ���� 

Først en kæmpe krammer din vej fra mig.. 

Jeg har haft 7 spontane aborter i løbet af de sidste 8 år, de er pisse hårde, men man tænker "ak ja" hver gang det sker.. 

Jeg har nu en datter på 7, en søn på 4 og tvillinge piger på vej til november.. alle lavet på naturlig måde.. 

Lægerne kan kun sige at min højre æggestok er helt kaput og er derfor grunden til det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.