Mad til gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. august 2017

Mullesmith

Profilbillede for Mullesmith

Hej de damer

jeg skal have gæster snart og vi bliver kun 4. Jeg er helt blank for hvad jeg skal lave og problemet er at den ene gæst ikke kan lide kold mad! Havde nemlig først tænkt på tapas men den er udelukket. Jeg tænker at vi nok skal have en lille snack/forret og så en hovederet og  til dessert har jeg besluttet at bage brownie og købe en god vanilje is til det er  min farvorit. 

Håber i har nogen gode ideer, det må gerne være noget der skal laves i ovnen 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. august 2017

Mullesmith

8. august 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Mullesmith skriver:

Hej de damer

jeg skal have gæster snart og vi bliver kun 4. Jeg er helt blank for hvad jeg skal lave og problemet er at den ene gæst ikke kan lide kold mad! Havde nemlig først tænkt på tapas men den er udelukket. Jeg tænker at vi nok skal have en lille snack/forret og så en hovederet og  til dessert har jeg besluttet at bage brownie og købe en god vanilje is til det er  min farvorit. 

Håber i har nogen gode ideer, det må gerne være noget der skal laves i ovnen 

Synes det nogle gange kan være rart at kunne spare tid ved at smide noget kød i ovnen, især hvis man skal lave andre ting, som forret og dessert. Så her kan vi godt lide et stykke nakkefilet med krydderurter og hvidløg sat i ovnen 3-4 timer, så det er helt saftigt og mørt. Det plejer vores gæster at elske. Jeg laver så grøntsager til, også i ovnen, med krydderier, olie og en smule balsamico. 

Noget andet kunne være kyllingefileter, hvor du skærer en lomme, propper noget smørost/gedeost/andet i, lukker til med et stykke pålæg, en smule mayonnaise smurt i tyndt lag. Så skiver af tomater ovenpå, med oregano, frisk mozarella, og toppet med revet ost. Ind i ovnen.

Anmeld Citér

8. august 2017

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14

Osso buco er lækkert og nemt da det bare skal passe sig selv. 

Ellers er en lækker svampe risotto altså heller ikke helt skidt 

Anmeld Citér

8. august 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Sidst lavede jeg krebsehale salat serveret på ristet brød med salat

Det kan laves i forvejen

Hovedret var gode bøffer med pommes Anna en god svampesovs og ærtepure. 

Dessert var æbletærte med iskold flødeskum. 

Ingen gik sultne fra bordet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.