Mullesmith skriver:
Hej de damer
jeg skal have gæster snart og vi bliver kun 4. Jeg er helt blank for hvad jeg skal lave og problemet er at den ene gæst ikke kan lide kold mad! Havde nemlig først tænkt på tapas men den er udelukket. Jeg tænker at vi nok skal have en lille snack/forret og så en hovederet og til dessert har jeg besluttet at bage brownie og købe en god vanilje is til det er min farvorit.
Håber i har nogen gode ideer, det må gerne være noget der skal laves i ovnen 
Synes det nogle gange kan være rart at kunne spare tid ved at smide noget kød i ovnen, især hvis man skal lave andre ting, som forret og dessert. Så her kan vi godt lide et stykke nakkefilet med krydderurter og hvidløg sat i ovnen 3-4 timer, så det er helt saftigt og mørt. Det plejer vores gæster at elske. Jeg laver så grøntsager til, også i ovnen, med krydderier, olie og en smule balsamico.
Noget andet kunne være kyllingefileter, hvor du skærer en lomme, propper noget smørost/gedeost/andet i, lukker til med et stykke pålæg, en smule mayonnaise smurt i tyndt lag. Så skiver af tomater ovenpå, med oregano, frisk mozarella, og toppet med revet ost. Ind i ovnen.
Anmeld
Citér