Er der nogen der har nogle gode råd til at gøre en kastreret hankat renlig? Han er omkring halvandet år gammel og han kan sagtens bruge kattebakken, men hvis børnene lader en bog, pusæespilsbrikker eller noget som helst der minder om papir ligge på gulvet, ja, så tisser han på det. For nyligt fik han tisset i min datters børnebibel som hun fik til hendes dåb, hvilket jeg selvfølgelig var meget ked af (hun har heldigvis ikke bemærket at den mangler). Han har også tisset på et fotoalbum, som så heldigvis var lamineret, så billederne ikke gik i stykker 
Han kan også finde på at tisse på tøj der ligger gulvet (inklusiv dukketøj, tæpper og andet) og hvis jeg ikke lige har fået renset bakkerne "til tiden", så bliver der tisset i en anden kasse - uanset om den kasse er fyldt med legoklodser, barbie dukker eller i virkeligheden er en dukkeseng 
Vi har 3 kattebakker til én kat og de bliver alle skiftet 2 gange om ugen og renset hver dag.
Han er indekat fordi der er mange heromkring der ikke bryder sig om katte og vi tidligere har haft katte der er blevet skudt, forgiftet (kattemad med rottegift), kørt over oppe på fortovet og endda druknet og efterladt på vores dørtrin 
Anmeld
Citér