Hej skønne piger,
Jeg skriver egentlig til jer, fordi jeg igennem min tid gennem mødregruppen sidste år, kan hører rundt omkring at der er en stor efterspørgsel på en mødregruppe der handler om at komme af med graviditetskiloene og komme i bedre form med sin baby. Da jeg er certificeret ernæringsrådgiver og har www.greennutritionguides.dk, vil jeg hører jeres mening til en evt. online forløb.
Jeg er i tvivl om der er opbakning til det? Det ville være en online gruppe med masser af fællesskab, hvor der vil være fokus på kost der styrker mælkeproduktionen, men samtidig gør at man kommer af med de sidste kilo. Når det er online, er man fri for at komme ud af døren med den lille, hvis man synes det er lidt overskueligt, eller hvis man synes det er for stresset at skulle stå med nybagte boller til mødregruppen når de kommer.
Hvad ville i have brug for, hvis i skulle melde jer ind i en sund mødregruppe? Og hvor lang tid ville i have brug for det? Og pris?
Jeg håber, i kan hjæpe mig med at beslutte om jeg skal starte den sunde mødregruppe <3
Tak, til jer der giver jeg tid til at svare.
Stort knus!
Anmeld
Citér