NF, forhøjet risiko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2017

Anonym trådstarter

Har været til nakkefoldscanning i dag, den lille har det godt og var livlig 

Dog fik vi tallet 1:210, og har derfor fået tilbudt ekstra undersøgelser. Selve nakkefolden var normal tykkelse og man kunne se næsebenet, hvilket jo er gode tegn  

Jeg prøver at forholde mig positiv og tro det bedste. Jeg er ung, så min alder burde ikke spille ind, men måske blodprøven? 

Jeg vil egentlig hører, om der er andre som har fået et lavt tal og hvordan endte det? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. august 2017

Anonym trådstarter

I får lige et lille billede med  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Jeg har ikke prøvet det. Men er i en terminsgruppe hvor overraskende mange har fået dårlige risikotal, helt ned til 1:10. Jeg kan i hvert fald komme i tanke om de første 5. Alle 5 ved nu de venter sunde og raske børn. Håber i også gør 

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Jeg har ikke prøvet det. Men er i en terminsgruppe hvor overraskende mange har fået dårlige risikotal, helt ned til 1:10. Jeg kan i hvert fald komme i tanke om de første 5. Alle 5 ved nu de venter sunde og raske børn. Håber i også gør 

Tak, dejligt at høre  

Synes også, når jeg læser forskellige steder, at største delen får et positivt svar tilbage.  

Anmeld Citér

4. august 2017

superbaby

Profilbillede for superbaby

Vi fik 1:4 på Downs samt 1:8 på trisomi 13 og biopsien viste at alt var normalt. I min verden skaber de risikotal al for mange bekymringer 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym

Jeg fik også et lavt tal med min den sidste. Jeg fik tilbudt en moderkage biopsi. Det føltes som når en dårlig sygeplejerske tager en blodprøve, så jeg var meget overrasket. Andre siger det gør så ondt, så ondt, men det var ikke min oplevelse. Jeg fik et raskt barn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.