Alle symptomer væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen 

Jeg fik fra præcis 6+0 kvalme, vildt ømme bryster, madlede og faktisk også opkast. Opkastet tiltog og jeg har fået akupunktur og andet behjælpeligt.

Pludselig den anden dag (er 10+2 i dag) vågnede jeg næsten uden kvalme og uden ømme bryster. Nu har jeg kun meget lidt kvalme og er lidt træt i løbet af dagen. 

Hvornår sluttede jeres kvalme? Er det normalt bare fra den ene dag til den anden? Og er det ikke tidligt i uge 10?

Vi så hjerteblink 6+6 og alt så helt normalt ud, så går da ud fra og håber på, at det stadig er det til nakkefoldsscanning i næste uge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2017

Thilde86

Mine symptomer er der stadig, er 10+5 i dag. Jeg fik symptomer allerede før jeg testede positiv (hvilket jeg gjorde 3+3), og de har ikke været forsvundet endnu. Men kvalmen og opkasten tog til omkring uge 6+ og har været enormt slem siden, så jeg har kvalme 24/7 og kaster op 1-4 gange om dagen. Trætheden er der stadig også og det samme med de ømme bryster og ligamentsmerterne.

Jeg håber virkelig snart på bedring ift symptomer. Men det er jo meget forskelligt hvornår de mindskes/forsvinder helt, og for nogle er de der hele graviditeten (HÅBER IKKE jeg er en af dem det er tilfældet for, for trænger godt nok til at få det bedre!).

Tænker ikke du har noget at være bekymret for, det er helt normalt at symptomerne forsvinder på et tidspunkt jo.

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Mine symptomer er der stadig, er 10+5 i dag. Jeg fik symptomer allerede før jeg testede positiv (hvilket jeg gjorde 3+3), og de har ikke været forsvundet endnu. Men kvalmen og opkasten tog til omkring uge 6+ og har været enormt slem siden, så jeg har kvalme 24/7 og kaster op 1-4 gange om dagen. Trætheden er der stadig også og det samme med de ømme bryster og ligamentsmerterne.

Jeg håber virkelig snart på bedring ift symptomer. Men det er jo meget forskelligt hvornår de mindskes/forsvinder helt, og for nogle er de der hele graviditeten (HÅBER IKKE jeg er en af dem det er tilfældet for, for trænger godt nok til at få det bedre!).

Tænker ikke du har noget at være bekymret for, det er helt normalt at symptomerne forsvinder på et tidspunkt jo.

Jeg har haft det som dig indtil for de få dage siden. I dag har jeg dog her til middag lidt mere kvalme end i går og dagen før det, men derfor kan man (med alle de skrækhistorier om MA!) ikke undgå at tænke: "Er det fordi der er noget galt?" nu når det så pludseligt aftager markant.

Jeg testede selv positiv før det burde være muligt (2+6). Jeg troede det var 3+1, men scanningen viste anderledes. Vi to kommenterede lidt frem og tilbage i et par dage på hinandens tråde faktisk, jeg er bare ikke klar til at kaste anonymiteten fra mig endnu  Dejligt det hele indtil videre er gået godt for dig, hvis man ser bort fra kvalmen.

Anmeld Citér

3. august 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg har haft det som dig indtil for de få dage siden. I dag har jeg dog her til middag lidt mere kvalme end i går og dagen før det, men derfor kan man (med alle de skrækhistorier om MA!) ikke undgå at tænke: "Er det fordi der er noget galt?" nu når det så pludseligt aftager markant.

Jeg testede selv positiv før det burde være muligt (2+6). Jeg troede det var 3+1, men scanningen viste anderledes. Vi to kommenterede lidt frem og tilbage i et par dage på hinandens tråde faktisk, jeg er bare ikke klar til at kaste anonymiteten fra mig endnu  Dejligt det hele indtil videre er gået godt for dig, hvis man ser bort fra kvalmen.

Hehe spændende, så er jeg da lidt nysgerrig om hvem du er 

Jeg har altså hørt fra andre at de pludseligt kan forsvinde fra dag til dag. Så når du ikke bløder eller har ualmindeligt ondt, så tror jeg sagtens du kan være rolig 

Hvilken dag skal du til NF? Jeg skal først den 17/8, synes der er længe til. Og så skal vi til kønsscanning den 27/8.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.