kalorier tæller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. august 2017

Moar2011

Nogen gode apps til at tælle kalorier mm?  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. august 2017

NCB89

Profilbillede for NCB89

Jeg er glad for madlog. Det er dog ikke gratis, men bestemt ikke dyrt Der er dog lidt færre muligheder når man bruger det på mobilen end på nettet, men det syntes jeg ikke gør noget. Nemt og overskueligt.

Anmeld Citér

2. august 2017

voreslillemus

Profilbillede for voreslillemus

Motion online energiberegneren er seriøst den bedste ! Der kan man også indtaste hvor meget man har gået, motioneret, cyklet, sovet osv. Den dag også regner den det hele ud for en

Anmeld Citér

2. august 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige

Jeg bruger lifesum.

Den er gratis, nem, og totalt overskuelig! -Det sætter jeg pris på

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

2. august 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik 19-09-11, Magnus 11-07-18

Kan også varmt anbefale Lifesum...

for mig mest af alt fordi jeg kan scanne alle varerne ind og så skrive hvor meget af det jeg har spist pr. gang..

f.eks. en pakke rugbrød så vidste den godt at det var i skiver, og foreslog 1 skive og en ca. vægt på det...

eller havregrynene hvor den også bare kendte indholdet..

og man kan lave sine egne opskrifter, så sætter man det hele ind og skriver hvor mange portioner det er til... og så bagefter hvor meget man har spist af den opskrift...

eller hvis man har at man altid spiser en bestemt sammensætning- knænkbrød, smør, ost- så kan man sætte det ind og gemme så man hurtigt kan få det frem igen næste gang :)

og hvis du har samsung smartphone så kan du linke den med Samsung Health (som er gratis med mobilen ;) ) og så kombinere kalorietælling med motions information, og ting som hjælp til at huske at drikke nok vand, drikke mindre kaffe (den er meget god for mig ;) ) og måle blodtryk, hjerterytme osv osv...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.