Hej med jer.
Jeg har brug for et godt råd. Sagen er den at jeg, som så mange andre, er havnet i en økonomisk krise. Jeg har hele livet kæmpet mod psykisk sygdom, men var sikker på jeg havde vundet efter en lang og stabil periode. Det havde jeg ikke. Jeg endte med et totalt nervesammenbrud for et par måneder siden, og det endte med at koste mig jobbet. Der sker så det at min mand kører galt og totalskader den ene af vores biler et par dage senere. Det kommer til at koste os 11000 kr, da den bliver takseret for noget mindre end hvad vi har givet. Godt så. Vi beslutter os for, eftersom jeg er ledig, at "nøjes" med én bil, så min mand tager toget, og jeg kan aflevere og hente børnene. Men! De 11000 skal betales nu! Jeg kontaktede straks diverse instanser for at bede om hjælp, men der var ikke noget at hente nogen steder. Vi er for langt ude økonomisk pga. mine utallige sygemeldinger til at noget kreditselskab vil hjælpe. Vi har kviklån (fra sidst jeg blev syg) og derfor er der ingen der vil røre os med en ildtang. Jeg er flov og ked af det. Det her er min skyld. Min mand har altid knoklet for at holde sammen på familie og økonomien, men nu kan han heller ikke mere. Jeg har søgt alt jeg kan komme til ved kommunen, men får afslag. Jeg er så ked af det her... er der andre derude i samme båd? Hvor går jeg hen? Kender I nogle selskaber, der vil låne selvom man har lån andre steder og den ene part er arbejdsløs?
Jeg har fuld forståelse for at der vil komme mange kommentarer om at jeg er uforsvarlig. Jeg er rørende enig, og det er helt ok. Grundet gensidig forsørgerpligt er min indtægt 0,-. Jeg søger dog job som en gal, og vi har skrottet alle unødige udgifter som internet, tv osv! Jeg håber der er nogen der kan komme med et godt råd, evt. andre ned psykiske lidelser der kan komme med et råd til noget man kan søge. Jeg ønsker ikke at sygemelde mig igen, vil utrolig gerne ud og arbejde. Jeg håber I forstår jeg er ganske desperat og vil gøre alt hvad jeg kan for at mine børn ikke skal mærke effekten af mine latterlige fejl!
Ønsker jer alle en god aften.
Anmeld
Citér