Jeg bliver snart sindsyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Nadi

Og det er ikke Oliver der er problemet, men vores underbo >( Hun har været efter os lige siden vi flyttede i vores lejlighed for snart et år siden! Hun lægge breve og sedler til os om hvordan vi skal opføre os og kritisere os. Hun kan også finde på at lægge små "gaver" til os så som sutter , brugte babyunderbukser, nybagte boller, kludetæppe, et glas honning og Juleaften stod der en tom ølflaske og ørepropper ude for an vores dør 8(

Oliver har været syg i en uges tid nu og selvfølgelig været mere ked af det end normalt, så vi har fået 3-4 ørepropper på den uge og hun har banket på radiatoren flere gange. I morges fik vi så nok og gik mok på radiatoren så hun fik igen af samme skuffe, men det blev hun ikke glad for så hun råbte ude i opgange. Men hvad hørte jeg ikke!

Vi er ikke de eneste hun har været efter, og jeg kune forstå hvis de var fordi vi spillede høj dødsmetal eller hørte fjernsynet på MAX. Men det er en baby vi snakker om! Hva fanden ville hun have gjort hvis han havde kolik (?)

Jeg føler mig bare så fanget i min lejlighed, tør næsten ikke gå ud i frygt for at møde hende. Ved ikke hvad hun kan finde på! Jeg har fået fortalt at hun har været indlagt på den lukkede psyk afdeling, og det beroligere jo ikke ligefrem en.

Jeg vil ikke rigtig noget specielt med det her indlæg, har bare brug for at komme af med en masse mundlort! Vores udlejer er heldigvis på vores side, og støtter os 110% i hvad vi gør. Hun har endda opfordret mig til at gå i højhælede sko ;) Formanden for ejerforeningen er også på vores side og er selv træt af Underboen.

Det er bare ynkeligt og sørgeligt at en 50 årig kælling ikke har andet at gå op i.

Så nu holder jeg, ellers bliver det til en hel del mundlort herfra :) Håber i andre har bedre boligforhold.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Monica

Hvor jeg føler med dig....
Havde en gang en fuld nabo der kom og bankede på konstant og lukkede lort ud som han så glemte igen og 5 minutter senere stod foran vores dør... Vi flyttede til sidst da vi ikke kunne komme hjem uden at han stod ved vores dør... til sidst følte jeg jeg listede op af trapperne når jeg kom hjem... ØV

Kan I ikke gøre et eller andet? Gå ned og læg et par høreværn til hende eller et eller andet.... For hun kan vel ikke opsiges eller?

Knus Monica

Anmeld

10. april 2008

SaNiNa

Ja vi bor osse i lejlighed for vores gamle overbor hvade en dreng på 4 som kørte på scooter indefor på trægulve så vi kunne dårlig nok hører hvad vi selv tænkte vi bad dem så pæn om de ikke kunne tage den scotter uden for vi har en lille gårdhave. men nej nej

Da jeg så læste til min eksame hoppede de og spillede bamse og kylling så højt så vores lamper gyngede frem og tilbage da jeg så gik der op for at beden dem dæmpe sig fik jeg bare nolge rigtig grimme svar og jeg kunne jo bare tage på bibiloketet (klokken var 20.30)

Det ende med vi ringede til vores udlejer så kan kunne kontakte dem og dr var krig mellems os fra den dag... da de så fik barn nr (i en 2 værelses lejlighed) bedstemte vi os for at finde noget andet men de nåede at flytte pga af klager af andre i ejendommen osse. de optag osse hele dagen vaskemaskinen så vi andre ikke kunne vaske (moderen gik hjemme)

Så kan godt føle med jeres underbor hvis der er lige så lydt som her...

Håber virkelig i finder en god løsning for jers barn skal jo osse have lov at være der (når han løber kan det desværre bare godt lyder to 10 vilde elefanter)

Sanne

Anmeld

10. april 2008

Tynen

Nadia - Jeg tager en gave med til hende næste gang jeg besøger dig så!
Vi har utrolig meget mødding herude på landet! ;)

Ej, synes simpelthen det er grotesk!!

Kan I ikke blive ved med at klage over hende?
Så MÅ de da smide hende ud til sidst..
Kan slette ikke forstå hvordan hun kan blive ved med at få lov til at bo der - Specielt ikke når I ikke er de første hun chikanere!

Føler med dig! - Jeg får sgu også helt noia af at være på besøg!
Specielt da jeg kom til at smide Stellas autostol i gulvet sidste gang :S

Trine

Anmeld

10. april 2008

Pia.

>( forstår godt I er sure - hvad er det også for en opførelse.... Hmmm... dumme kvinde-menneske...

Vi boede også i lejlighed for en del år siden og vi havde både en mærkelig underbo og en sindsyg overbo... - det var til at blive kuk i låget af... håber I finder en løsning, så I kan slippe for alt hendes pjat...

Knus fra Pia.

Anmeld

10. april 2008

Nadi

Så er der sgu ved at ske noget i sagen med den dumme underbo. Jeg har haft kontaktet vores udlejer og de ville lige se hvordan vi står juridisk og så vil de bede underboens udlejer om at smide hende ud :D Jeg er bare glad for at der sker noget, endelig for nu har det stårt på i snart et år.

Og Sanne nu kan Oliver hverken kravle eller gå, så tror ikke det lyder som elefanter nede hos hende når han løber ;) Og jeg ville sagtens kunne forstå hende hvis vi opførte os som en flok aber (som det lød til dine overboer var) og hvis hun kom og sagde pænt til os at vi forstyrrede hende meget. Men det gør hun jo ikke, hun skælder os jo ud og lægger pakker og breve til os hvor i hun sviner mig til. Når Oliver så græder hamre hun på radiatoren. Og så kan jeg simpelthen ikke respektere hende eller ta hende seriøs.

Men vi tager kampen op og håber hun bliver smidt ud og kommer i en bolig hvor hun ikke kan chikanere nogle og hvor hun kan være i fred.

Anmeld

10. april 2008

Pia.

Nadi skriver:

Så er der sgu ved at ske noget i sagen med den dumme underbo. Jeg har haft kontaktet vores udlejer og de ville lige se hvordan vi står juridisk og så vil de bede underboens udlejer om at smide hende ud :D Jeg er bare glad for at der sker noget, endelig for nu har det stårt på i snart et år.

Og Sanne nu kan Oliver hverken kravle eller gå, så tror ikke det lyder som elefanter nede hos hende når han løber ;) Og jeg ville sagtens kunne forstå hende hvis vi opførte os som en flok aber (som det lød til dine overboer var) og hvis hun kom og sagde pænt til os at vi forstyrrede hende meget. Men det gør hun jo ikke, hun skælder os jo ud og lægger pakker og breve til os hvor i hun sviner mig til. Når Oliver så græder hamre hun på radiatoren. Og så kan jeg simpelthen ikke respektere hende eller ta hende seriøs.

Men vi tager kampen op og håber hun bliver smidt ud og kommer i en bolig hvor hun ikke kan chikanere nogle og hvor hun kan være i fred.

Godt der er ved at ske noget... Krydser fingre for at I kommer af med hende den mystiske underbo.

Anmeld

10. april 2008

Skovurt

Aih hvor træls... og hvad sker der lige for en underbo der lægger "gaver" - det er da for sært... mener... brugte babyunderbukser - hvem giver lige det væk til sin overbo - som man tydeligvis er generet af :D

Kender alt til at bo i en opgang hvor der bare ikke er respekt for hinaden - hvad enten det er folk der larmer, eller folk der klager over at alle andre går og gør forkert. Gudskelov er det ikke her hvor vi bor nu, men hvor jeg boede før var underboen virkelig slem til at spille ekstremt højt - godt nok var det en ungdomsbolig, og jeg kan altså godt tolerere at der holdes fest engang i mellem - meen det her var ALLE dag, og det var så højt at jeg to gange oplevede at ting der stod til pynt faldt ned, og gik itu (så meget for håndlavet glasrose ens forældre havde medbragt fra ferie i Polen :P) Jeg klagde tre gange, og til sidste stoppede det (den arme dreng fik at vide at én lille klage mere, og han røg ud) - det var så desværre først samme uge som jeg selv skulle flytte derfra :D

Håber I finder en god løsning... og som allerede skrevet af en anden - forær da konen et høreværn, eller måske en kikkeret så kan hun da begynde at interessere sig for hvad genboen laver i stedet for :P

Anmeld

10. april 2008

Villa

Sølle Stakkel :-o

Tror at de fleste som har boet i lejlighed har været uheldige før eller siden. Jeg er selv født og opvokset i lejlighed, så kender alt til det.

Min bedre halvdel har så aldrig boet i lejlighed, og nægtede at bo i sådan en da vi skulle flytte sammen. Det endte så med at vi kom til at bo til leje i et hus. Men det var ski heller ej lykken da. Nok kan der være larm i en lejlighed, men der var ski mere larm omkring det hus vi fik lejet os ind i.

En pladeproducer på den ene side, med en bus fyldt med popstars fulde og festgale mennesker hver weekend. Så lå huset tilfældigvis ud til en vej, hvor alle børn gik når de skulle til og fra skole. Skolebørn kan godt lave en del støj. Men ikke lige noget man først tænker over, når man er ude og se på huset :$ På den anden side af gaden boede en enlig mor med 2 små børn, og tilfældige voldelige kærester. Hvilket også kan larme en hel del, specielt når der jævnligt kommer politi og ambulance forbi til de forestillinger der. Og bagved boede der en, som åbenbart godt kunne lide at rode med biler. Hmmm!

Jeg sagde så til min kæreste at jeg bare ikke kunne holde det ud. Vi gav 6000 kr. i leje, og fandt ud af at man faktisk godt kunne bo i eget hus for de penge. Vi havde så lidt studiegæld og billån, som stod i vejen for os. Så jeg fik ham overtalt til at flytte i lejlighed, så vi kunne komme af med gælden og købe en gård på landet hvor der er fred og ro :) Vi lod bare som om at vores husleje stadig var på 6000 kr. da vi flyttede i lejlighed, hvor den dog var faldet til 3700 kr. pr. mdr. Så smed vi selvfølgelig også lidt extra af til gælden, når vi havde mulighed for det. Efter 2 år kunne vi så købe vores egen lille bondegård på landet :P

Pøj pøj med det.

Knus V.

Anmeld

11. april 2008

SaNiNa

Nadi skriver:

håber virkelig der sker noget i sagde for det er ikke til at holde ud, vi har jo som sagt selv provet det om vendt og når han ikke kan kravle eller gå så kan jeg ikke se problemet... hun kan hun heller ikke tillade sig at lægge pakker som hentydninger hun kunne vel sige det pænt...

håber der sker noget i sagen nu har du kontaktet lo?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.