Sølle Stakkel :-o
Tror at de fleste som har boet i lejlighed har været uheldige før eller siden. Jeg er selv født og opvokset i lejlighed, så kender alt til det. 
Min bedre halvdel har så aldrig boet i lejlighed, og nægtede at bo i sådan en da vi skulle flytte sammen. Det endte så med at vi kom til at bo til leje i et hus. Men det var ski heller ej lykken da. Nok kan der være larm i en lejlighed, men der var ski mere larm omkring det hus vi fik lejet os ind i.
En pladeproducer på den ene side, med en bus fyldt med popstars fulde og festgale mennesker hver weekend. Så lå huset tilfældigvis ud til en vej, hvor alle børn gik når de skulle til og fra skole. Skolebørn kan godt lave en del støj. Men ikke lige noget man først tænker over, når man er ude og se på huset :$ På den anden side af gaden boede en enlig mor med 2 små børn, og tilfældige voldelige kærester. Hvilket også kan larme en hel del, specielt når der jævnligt kommer politi og ambulance forbi til de forestillinger der. Og bagved boede der en, som åbenbart godt kunne lide at rode med biler. Hmmm!
Jeg sagde så til min kæreste at jeg bare ikke kunne holde det ud. Vi gav 6000 kr. i leje, og fandt ud af at man faktisk godt kunne bo i eget hus for de penge. Vi havde så lidt studiegæld og billån, som stod i vejen for os. Så jeg fik ham overtalt til at flytte i lejlighed, så vi kunne komme af med gælden og købe en gård på landet hvor der er fred og ro :) Vi lod bare som om at vores husleje stadig var på 6000 kr. da vi flyttede i lejlighed, hvor den dog var faldet til 3700 kr. pr. mdr. Så smed vi selvfølgelig også lidt extra af til gælden, når vi havde mulighed for det. Efter 2 år kunne vi så købe vores egen lille bondegård på landet :P
Pøj pøj med det.
Knus V.

Anmeld