30 dage over tid ømme nippel/oppuste negative test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. juli 2017

Bbbb

Hej jeg er 31 dage over tid ømme nippel ikke så slemt men ondt i len og totalt oppustet men mine test er negative ?

Hvis jeg er gravid er jeg 9+2 henne så burde jeg vel kunne teste positivt ? Er ved at blive idiot over ikke at finde ud af om jeg er eller ej ? Har først en tid til læge den 7 august men er bare så oppustet vedhæng jeg har spist det jo ikke til at holde ud ? Nogen der har prøvet det samme ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2017

Fitnessmom

Jeg tror ikke rigtig der er så meget at gøre end at vente på lægen kan tage en blodprøve. :-) 

Der er jo nogle der producere meget lidt HCG i urien.  

Anmeld Citér

30. juli 2017

Bbbb

Sisse02 skriver:

Jeg tror ikke rigtig der er så meget at gøre end at vente på lægen kan tage en blodprøve. :-) 

Der er jo nogle der producere meget lidt HCG i urien.  

Forstår det bare ikke før sidste år var jeg mindre over tid og der kunne jeg godt teste positivt ? Kan det godt bare ændre sig sådan?

Anmeld Citér

30. juli 2017

Fitnessmom

Det skal jeg ikke rigtig kunne sige. ( Min kæreste og jeg prøver at lave baby , det har vi prøvet på 1 år nu og jeg har ingen i forvejen) 

Men hvad jeg har læst mig til , er to graviditeter aldrig ens, og at det godt kan ændre sig med HCG 

Anmeld Citér

31. juli 2017

FruSteffensen

Da jeg fik fjernet min hormonspiral gik der 2 år før min cyklus var stabil. I de 2 år svingede min cykluslængde meget og var vist helt oppe på 58 dage dvs 28 dage over tid.

I alle de cyklus havde jeg stort set alle graviditetssymptomer hver måned (og var ikke gravid og havde kobberspiral) , men det var altså bare mine hormoner der opførte sig mærkeligt.

Hvis du ønsker graviditet, så krydser jeg fingre for dig, men jeg tror desværre ikke meget på det ud fra dine beskrivelser. Men der er da et lille håb Om ikke andet ved du mere om en uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.