Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Mange tak skal du have Hehe.. nej men det er der vel snart heller ingen grund til
Mange tak skal du have Hehe.. nej men det er der vel snart heller ingen grund til
Hehe, nej den burde jo snart forsvinde.. I hvert fald den gravide del af den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Renée88 skriver: Hehe, nej den burde jo snart forsvinde.. I hvert fald den gravide del af den
hehe jah den anden del er straks værre..
Ayasmor skriver: hehe jah den anden del er straks værre..
jaaa den glæder jeg mig ikke til, for den var der rigeligt af inden jeg blev gravid.. øøøøv... meeeen.. den tid, den sorg.. nu skal vi bare ha lillemanden ud i en fart
Renée88 skriver: jaaa den glæder jeg mig ikke til, for den var der rigeligt af inden jeg blev gravid.. øøøøv... meeeen.. den tid, den sorg.. nu skal vi bare ha lillemanden ud i en fart
jeg tror vist jeg har opgivet lidt.. men når man så ser på det man har fået ud af det, er det fuldstændig ligemeget
Jeg synes faktisk at min mave allerede er sunket og er kun 30+5. Det strutter i hvert fald ikke så meget som den har gjort. Men det har nok ikke noget at sige
Min mave sank aldrig. Liva stod ikke fast da vandet gik, ved ikke om det har noget at sige i forhold til om maven synker. Jeg fødte 35 + 2
TbCp skriver: Min mave sank aldrig. Liva stod ikke fast da vandet gik, ved ikke om det har noget at sige i forhold til om maven synker. Jeg fødte 35 + 2
Det kunne jeg forestille mig at det havde.. Lillemanden her står fast og hans hoved er helt nede i bækkenet.. men han er jo også stor og fylder derfor hele min mave.. Nok derfor min mave strutter stadig..
Knus Renée, 41+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128