Barselsdagpenge ?? Har ingen penge fået udbetalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2017

Nullertrold

Det er sådan at jeg har været jobsøgende via jobcenteret og har fået udbetalt dagpenge i en del tid. Og skulle så fra slutning af juli torsdag hvor der bli'r udbetalt barselsdagpenge har det... da jeg er gået på barsel. Fra midten af måneden. Jeg har oplyst via jobcenter, fagforeningen og snakket med udbetaling DK at jeg er på barsel fra dd. Dato så det skulle være registreret. Meeeen har ingen penge fået udbetalt endnu???

Er bange for at jeg ikke har nogle penge denne måned til at betale diverse vigtige regninger osv... 

Hvad skal jeg gøre...?? Har jeg nok gjort noget forkert siden jeg ikke har fået udbetalt noget, ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2017

Troldemommi

Nullertrold skriver:

Det er sådan at jeg har været jobsøgende via jobcenteret og har fået udbetalt dagpenge i en del tid. Og skulle så fra slutning af juli torsdag hvor der bli'r udbetalt barselsdagpenge har det... da jeg er gået på barsel. Fra midten af måneden. Jeg har oplyst via jobcenter, fagforeningen og snakket med udbetaling DK at jeg er på barsel fra dd. Dato så det skulle være registreret. Meeeen har ingen penge fået udbetalt endnu???

Er bange for at jeg ikke har nogle penge denne måned til at betale diverse vigtige regninger osv... 

Hvad skal jeg gøre...?? Har jeg nok gjort noget forkert siden jeg ikke har fået udbetalt noget, ??? 

Jeg har da heller ikke fået løn endnu, men regner da med de går ind på mandag, hvor det er den sidste bankdag i måneden 

Anmeld Citér

29. juli 2017

Nullertrold

Nåårh..

Troede jeg var den eneste...

Synes bare jeg kunne se på deres hjemmeside at der bli'r udbetalt fra dem sidste torsdag i måneden..

Og der står også at hvornår der udbetales næste gang i august..

Anmeld Citér

29. juli 2017

Sprit25

Nullertrold skriver:

Nåårh..

Troede jeg var den eneste...

Synes bare jeg kunne se på deres hjemmeside at der bli'r udbetalt fra dem sidste torsdag i måneden..

Og der står også at hvornår der udbetales næste gang i august..

De har vildt mega rod i deres system. Hvis du ikke har fået endnu er der sket en fejl. Prøv at ring derind på mandag

Anmeld Citér

29. juli 2017

Nullertrold

Ringede nemlig i går derind men shit kom aldrig igennem vil da prøve igen mandag.. for det vil være mega nederen at stå her uden nogen midler 

Anmeld Citér

29. juli 2017

Thea14

De roder vist rundt i det derinde for tiden. Især for nye i systemet.

Jeg har så været i systemer siden April, men fik heller ingen penge i torsdags (og ja, barselsdagpenge udbetales sidste torsdag i måneden, så de skulle altså være kommer). Jeg kom hverken igennem til dem torsdag eller fredag, men kan se at jeg er røget helt ud af deres system... Jeg har valgt at skrive til dem og bede ringe til mig på mandag, da jeg tvivler på at jeg er heldigere med at komme igennem der.

Anmeld Citér

29. juli 2017

MiniMe2005

Hvis det er første gang, du skal have barselsdagpenge, kan det godt være derfor. Der er fire ugers behandlingstid, og det er først, når din ansøgning er godkendt, at du kan få udbetalt barselsdagpengene. Bliver du først godkendt efter den sidste torsdag i måneden, får du først pengene den efterfølgende måned. 

Det er sådan en dejlig ting, de glemmer at informere en om.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.