I gang med at smide bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen

Hej

min datter på knap 3 er så småt begyndt at smide bleen i dagstimerne. Men jeg har en udfordring som jeg ikke lige ved hvordan jeg skal takle. 

Igår gik hun uden ble hele dagen og havde kun 3 små uheld. Er meget interesseret i at tisse på toilet og stolt ag det. Har også en enkelt gang lavet nr. 2. 

Så i dag får hun bleen af efter natten og har så lige været ude og tisse og instisterer på at få ble på - hvilket hun jo får. 

Jeg er i tvivl om jeg bare skal lade hende have ble på - når hun godt kan gå på wc? Det er en helt ny verden for mig, så råd søges  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. juli 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom
  1. Min mening er nok enten eller. 

Jeg tror at de bliver forvirret hvis de nogle gange har ble på og andre gange ikke, nok også mere tilbøjelig til at glemme at de ikke har ble på når den så er af 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen
Soonmom skriver:

1. Min mening er nok enten eller. 

Jeg tror at de bliver forvirret hvis de nogle gange har ble på og andre gange ikke, nok også mere tilbøjelig til at glemme at de ikke har ble på når den så er af 

Det er også lidt sådan jeg har det. Er bare bange for at skræmme hende og så at hun nægter toilettet og vi så er tilbage til start. 

Anmeld Citér

27. juli 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige

Vi er i lidt det samme lige nu. 

Snakkede med en mor som også er pædagog, jeg forklarede lidt om vores problematikker og sagde at jeg manglede lidt råd og vejledning. 

Hun sagde også, at det er konsekvent, ellers kan vi lige så godt vente. 

Hav 30 par trusser og massere af løse bukser/leggings(nemt at tage på og af) liggende. 

Vi er nu på 4. dagen og her til morgen insisterer hun også på at få ny ble på, men det får hun ikke. Til gengæld vælger vi nogle flotte trusser med prinsesser på

Anmeld Citér

27. juli 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen
SDD skriver:

Vi er i lidt det samme lige nu. 

Snakkede med en mor som også er pædagog, jeg forklarede lidt om vores problematikker og sagde at jeg manglede lidt råd og vejledning. 

Hun sagde også, at det er konsekvent, ellers kan vi lige så godt vente. 

Hav 30 par trusser og massere af løse bukser/leggings(nemt at tage på og af) liggende. 

Vi er nu på 4. dagen og her til morgen insisterer hun også på at få ny ble på, men det får hun ikke. Til gengæld vælger vi nogle flotte trusser med prinsesser på

Det er nok rigtigt. 

Nu har hun lige været i bad og fik af vide, at bleen holder pause. Det var hun helt med på! 

Og det med underbukserne lokkede også - her blev det med sommerfugle  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.