Stoppe natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2017

Mamalu

Min søn på 9 mdr vågner alt for mange gange om natten for at amme og jeg er simpelthen kørt helt ned pga søvnmangel! Min mand foreslog mig at stoppe med at amme så vores søn kan sove igennem. Vil også trappe ned på amningen om dagen. Jeg plejer at amme ham hver gang han ska sove. Er begyndt at give ham natflaske inden han ska puttes om aftenen, hvilket er gået rigtig godt.

Mit spørgsmål er, hvordan har i gjort det? Tager imod alle gode råd i kan komme med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2017

NasimG

Hej ��

Jeg vil anbefale dig om at læse lidt på ammenet. Det står en masser gode råde om det. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Julletullemor

Mamalu skriver:

Min søn på 9 mdr vågner alt for mange gange om natten for at amme og jeg er simpelthen kørt helt ned pga søvnmangel! Min mand foreslog mig at stoppe med at amme så vores søn kan sove igennem. Vil også trappe ned på amningen om dagen. Jeg plejer at amme ham hver gang han ska sove. Er begyndt at give ham natflaske inden han ska puttes om aftenen, hvilket er gået rigtig godt.

Mit spørgsmål er, hvordan har i gjort det? Tager imod alle gode råd i kan komme med 

Jeg skal lige forstå dig rigtigt - vil du stoppe helt med at amme? 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Bare fordi du stopper natamning er det ikke lig med han sover igennem. For nogle heldige sker det men for andre er det det samme eller værre. Så jeg ville mærke efter om i tror han vågner grundet vane og mælk eller han bare sover dårligt. Min vågnede hver time de 2 første år

Anmeld Citér

26. juli 2017

Jullesnulle

Mamalu skriver:

Altså jeg ammede ikke så meget på det tidspunkt - kun go nat amning. ... og vores har sovet igennem fra 21-05 i den alder og før.

jeg ville måske skrue op for føde og langsomt erstatte de forskellige amninger. Måske skal far tage lidt over når du lugter af mælk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.