Hjælp lige her piger! Omkring bio!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juli 2017

Nadiabk

Jeg skulle have haft min mens 5 juli. Den er to dage forsinket og kommer d. 7 juli, bløder som normalt, dog vare det "kun" 3 dage. 

D. 7 om morgenen to dage over tid tager jeg en svag svag positiv test, som så ender med mens om eftermiddagen, så tænker jeg har haft en bio �� 

I tirsdags d.18 pletbløder jeg en lille smule, tager derfor en test som er bragende postitiv!! 

Var til scanning igår 6+0 ville jeg så være udfra den forrig ægløsning (skal nemlig først have ægløsning i morgen i denne cyklus) og hende der scannede mig kunne ikke se noget foster derinde, så hun siger jeg har haft en bio! 

Jeg tester forsat bragende positiv, og det er nu i dag 14 dage siden jeg skulle have haft en bio, burde mine test så ikke være negative snart ���� 

skal have taget blodprøve i morgen, så er spændt på om tallet er faldet som det skal.. 

Er der nogen der fået afvide til scanning at der intet var deri de men hvor det så senere vidste sig at der var en lille spire ? ��

Det første billede (valmed) er testen den dag mens kom, nr to er fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2017

Imaong

Nadiabk skriver:

Jeg skulle have haft min mens 5 juli. Den er to dage forsinket og kommer d. 7 juli, bløder som normalt, dog vare det "kun" 3 dage. 

D. 7 om morgenen to dage over tid tager jeg en svag svag positiv test, som så ender med mens om eftermiddagen, så tænker jeg har haft en bio �� 

I tirsdags d.18 pletbløder jeg en lille smule, tager derfor en test som er bragende postitiv!! 

Var til scanning igår 6+0 ville jeg så være udfra den forrig ægløsning (skal nemlig først have ægløsning i morgen i denne cyklus) og hende der scannede mig kunne ikke se noget foster derinde, så hun siger jeg har haft en bio! 

Jeg tester forsat bragende positiv, og det er nu i dag 14 dage siden jeg skulle have haft en bio, burde mine test så ikke være negative snart ���� 

skal have taget blodprøve i morgen, så er spændt på om tallet er faldet som det skal.. 

Er der nogen der fået afvide til scanning at der intet var deri de men hvor det så senere vidste sig at der var en lille spire ? ��

Har desværre ingen erfaring med dette de to gange jeg har haft bio der blev testen mindre tydelig efter få dage. 

Vær OB's på graviditet i æggeledere den mindste smerte du har så ring for har læst om flere ved en gul hvor de ikk kan finde graviditeten men testen er positiv og hcg stiger 

Anmeld Citér

28. juli 2017

HappyOne

Nadiabk skriver:

Jeg er nysserrig. Har du fundet ud af om du er gravid eller det var en bio? ����

Anmeld Citér

31. juli 2017

Nadiabk

HappyOne skriver:

Jeg er nysserrig. Har du fundet ud af om du er gravid eller det var en bio? ����

Har ikke fundet ud af noget, havde tal på 235, så 266, så 244 og nu 480, skal scannes igen i morgen!

Anmeld Citér

31. juli 2017

HappyOne

Nadiabk skriver:

Har ikke fundet ud af noget, havde tal på 235, så 266, så 244 og nu 480, skal scannes igen i morgen!

Håber snart du får noget svar på det �� det er nogle tal der ikke helt ved om de skal gå op eller ned. Hpver på det bedste 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Thilde86

Man kan vist teste positiv på en graviditetstest i op til mindst en måned efter en bio.

Men håber du får noget afklaring efter den scanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.