Hvorfor går det i stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2017

Anonym trådstarter

Er endelig på den anden side af 100kg. Er gået fra 112 kg til 94. Og nu er det hele bare gået i stå! Det er så demotiverende, igår sagde vægten endda 96 kg  Jeg træner og jeg lever på mellem 1000-1500 kalorier som jeg hele tiden har gjort. Hvorfor er det gået i stå, og hvordan kan jeg ha taget på? Har lyst til at skrige i frustration! Nogle gode råd ? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. juli 2017

Sahara82

Profilbillede for Sahara82
Anonym skriver:

Er endelig på den anden side af 100kg. Er gået fra 112 kg til 94. Og nu er det hele bare gået i stå! Det er så demotiverende, igår sagde vægten endda 96 kg  Jeg træner og jeg lever på mellem 1000-1500 kalorier som jeg hele tiden har gjort. Hvorfor er det gået i stå, og hvordan kan jeg ha taget på? Har lyst til at skrige i frustration! Nogle gode råd ? 

Tænker flere ting - du skriver du lever for

mellem 1000 og 1500 kcal, men ikke hvordan fordelingen af kalorier er. Desuden tænker jeg at 1000 kcal er for lidt. Det kan for kroppen virke som om at du sulter den, og så lukker den ned. 

Var jeg dig ville jeg fokusere på gode proteinkilder - det kunne være kylling, kalkun, magert fisk. Ikke for meget oksekød. Derudover er det vigtigt med nogle gode og sunde fedtkilder. Lidt nødder, avokado, æg og lidt olie.  

I grøntsagsbaren er der happy hour hele tiden. Sørg for at få nogle gode grove grøntsager som kål, broccoli, bønner og blomkål, og eventuelt en frisk salat ved siden af. 

Pas på med at spise for meget frugt, men brug gerne frugt hvis du er ved at gå til over en sød tand. 

Hvis det går helt i stå, så søg eventuelt en lokal kostvejleder og køb dig til en enkelt konsultation eller to. Det ville være ærgerligt at lade det gå i stå når du nu er kommet så flot et stykke af vejen! 

Anmeld Citér

21. juli 2017

voreslillemus

Profilbillede for voreslillemus

Enig - hvis man spiser for lidt kalorier går det i stå 
Spist 1500 kcal indtil du er kommet langt ned, så kan du begynde at spise 1200 

Anmeld Citér

1. august 2017

Anonym trådstarter

Har sat kalorier op til 1600 og nu går det langsomt ned af igen. Men jeg undre mig stadig over hvordan flere kalorier kan ende i vægttab  Nå men hovedesagen er at jeg nu er under 96 igen og har mere energi nu hvor jeg hver dag får nok mad og ikke går og er sulten hele tiden. Tak for rådende 

Anmeld Citér

1. august 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)
Anonym skriver:

Har sat kalorier op til 1600 og nu går det langsomt ned af igen. Men jeg undre mig stadig over hvordan flere kalorier kan ende i vægttab  Nå men hovedesagen er at jeg nu er under 96 igen og har mere energi nu hvor jeg hver dag får nok mad og ikke går og er sulten hele tiden. Tak for rådende 

Bare rent nyskerighed, hvordan ved du at det du spiser er mellem 1000-1500 kalorier om dagen? Bruger du app eller noget?

Anmeld Citér

1. august 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Bare rent nyskerighed, hvordan ved du at det du spiser er mellem 1000-1500 kalorier om dagen? Bruger du app eller noget?

Ja jeg bruger madlog og vejer alt og taster ind  

Anmeld Citér

2. august 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)
Anonym skriver:

Ja jeg bruger madlog og vejer alt og taster ind  

Nårh okay

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.