Børne ydelse- har I fået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2017

Anonym

Wampires skriver:

Den er kommet men ingen meddelse i e-boks om det endnu :)

Vi får aldrig besked i E-boks, de kommer bare....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2017

AnoMom

Mine stod på kontoen kl 8 i morges 

Anmeld Citér

20. juli 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min mor beretter at der er mange der ikke har modtaget børne- ungeydelse i dag. 

Jeg har dog fået dem

Anmeld Citér

20. juli 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har lige talt med udbetaling Danmark, og de sagde, de har problemer med udbetalingerne, men at de er ved at løse det. Hun sagde, hun ikke kunne love, de kommer i dag 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonymor

PT skriver:

Jeg har lige talt med udbetaling Danmark, og de sagde, de har problemer med udbetalingerne, men at de er ved at løse det. Hun sagde, hun ikke kunne love, de kommer i dag 

Gad vide om det gælder tilskud også. Jeg plejer få almindelig takst plus en ekstra udbetaling som man  kan få hvis man er studerende med børn, og har kun fået den almindelige takst.. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonymor skriver:

Gad vide om det gælder tilskud også. Jeg plejer få almindelig takst plus en ekstra udbetaling som man  kan få hvis man er studerende med børn, og har kun fået den almindelige takst.. 

Jeg har ingenting fået men forventer tilskud som enlig, når de kommer. 

Men ja, det ville give god mening, at det er derfor, du ikke har fået dit tilskud. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

nilletøz

Jeg har fået mine, men der har vidst været problemer derinde - flere inde på fb  (i en gruppe) har heller ikke fået deres

Anmeld Citér

20. juli 2017

Xolia

Wampires skriver:

Den er kommet men ingen meddelse i e-boks om det endnu :)

Du får kun besked hvis det er første gang du skal modtage.

Anmeld Citér

20. juli 2017

Xolia

Jeg har selv fået.

Der kan være følgende årsager til at man (her mener jeg ikke nødvendigvis ts):

• Født den 1/7-17 eller senere - I skal først modtage til oktober. 
  • Flytning fra en forældre til den anden - UDK kan være i gang med sagsbehandlingen som kan afvente f.eks behandling i folkeregisteret(kommunen)
  • Flytning generelt som har lavet lidt "kludder" som UDK ikke har nået at behandle. 
  • Modregning fra SKAT (Hvis du skylder i daginstitution eller børne- og ungeydelse. Også selvom du har en afdragsordning. Kontakt skat inddrivelse da UDK kun kan se at pengene er sendt til SKAT men ikke om der faktisk er blevet trukket i ydelsen.
  • Forældrepålæg fra kommunen. 
  • Barnet er anbragt
  • Barnet er hjemgivet men kommunen har ikke sendt besked til UDK eller UDK har ikke nået at behandle sagen. 
  • Du er omfattet af optjeningsprincippet. 

Tro mig - UDK arbejder så hurtigt de kan (når vi ikke er på ferie ) UDK fik nyt system i maj og det tager tid at vænne sig til nye systemer og måder at arbejde på.

Hilsen den ferieramte Kunderådgiver hos UDK Familieydelser som dog er tilbage på pinden mandag...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.