P pille start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

284 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej 

vi skal til vores første konsultation på Holbæk sygehus om 2 mdr. Jeg har ikke haft min menstruation i 3 mdr og er ikke gravid. Min mand har let nedsat sæd kvalitet. 

Ville det være En ide at starte på p piller for at starte cyklus igang? Tænker bare at det vil udskyde mine chancer for graviditet når vi skal i behandling? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. juli 2017

MorTilN

Profilbillede for MorTilN
Mor til den dejligste dreng
Anonym skriver:

Hej 

vi skal til vores første konsultation på Holbæk sygehus om 2 mdr. Jeg har ikke haft min menstruation i 3 mdr og er ikke gravid. Min mand har let nedsat sæd kvalitet. 

Ville det være En ide at starte på p piller for at starte cyklus igang? Tænker bare at det vil udskyde mine chancer for graviditet når vi skal i behandling? 

Jeg ville ikke gøre det uden samråd med lægen der skal varetage jeres behandlingsforløb 

Du vil for evigt leve i mit hjerte far

Anmeld Citér

19. juli 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Anonym skriver:

Hej 

Jeg tænker, at det er bedre at vise, hvordan din krop naturligt ser ud/reagerer, således at lægen kan træffe den rigtige behandlingsbeslutning udfra de reelle vilkår og ikke baseret på kunstige hormoner.

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Jeg ville ikke gøre det uden samråd med lægen der skal varetage jeres behandlingsforløb 

Min egen læge har tidligere forslået det men jeg ville ikke.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.