Min datter er bange for alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
1 svar
1 synes godt om
19. juli 2017

Miti's mama

Jeg har to børn. Én på 2.5 og en på 5 mdr. Den store er fuld fart fremad og er kun bange for mørke og vand i ansigtet. Hendes separation angst fase varede i ca 1.5 uge da hun var ca 7 mdr, og det var det. 

Min yngste derimod er stik midsat. Hun er bange for alt og alle, så meget at vi joker med at hun har indbygget tyverialarm. Men er ved at være meget frustrerende. Hun har været sådan siden hun var ca 3 mdr. Hun sover kun om dagen hvis hun sover på mig, og kun ca 15min af gangen. Hun skal bæres rundt hele tiden og bliver hurtigt overstimuleret hvis der er andre end os til stede. Begge mine piger får\fik flaske.

Så her er mit spørgsmål: er de bare forskellige personligheder, eller er den lille FOR trygheds søgende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Du beskriver stort set mine børn. Hvis det havde været muligt havde lillebror boet i min mave ihvertfald det første halvanden år vi har valgt at imødekomme hans behov så meget som overhovedet muligt blandt andet har vi holdt ham ude ag institutioner da han aldrig ville trivedes og det virker. Han vokser dag for dag og nu som 2,5 år er han en helt anden dreng der tør meget mere. Så jeg er sikker på de bare er forskellige. Imødekom begge og sæt pris på deres forskellighed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.